Hotel Schwarzwand

8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwand voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schwarzwand in het Nederlands

Hotel Schwarzwand-Lech skivakantie

Nancy Nees
18-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

+ zeer vriendelijk ouder koppel dat het hotel uitbaat

+ kamers eenvoudig maar zeer netjes

+ welnessruimte wordt ook zeer netjes onderhouden

+ ligging, net naast een klein oefenpistje

- zeer kleine doucheruimte

- lawaaierige verwarmingselement 's nachts

- ontbijtbuffet beperkt voor een 4* hotel, geen koffiekoekjes, geen smeerkaasjes, noch yoghurtpotjes, geen crackers, geen pannenkoekjes, alleen broodjes en brood

- bijvulling van het ontbijtbuffet liet meermaals op zich wachten

- we zaten bij uiterst luidruchtige gasten met nog luidruchtigere en weinig gemanierde kinderen en daar werd helemaal niets aan gedaan

Geweldig familiehotel!

f_bennink
3-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen hier nu al voor de 4e keer en wij vinden het hier geweldig. Lech staat bekend als decadent, maar dit hotel bewijst, dat het ook anders kan! Niet groot, maar heeft een gezellige sfeer met de puntjes op de 'i', wat service en eten betreft. En pal naast de oefenweide en vlakbij de kinderpistes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwand in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.