Hotel Schrofenstein

7,5

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Hotel Schrofenstein in het Nederlands

2007

Wij werden warm ontvangen door onze gastvrouw en hebben

M.A. SCHOUTEN
24-11-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij werden warm ontvangen door onze gastvrouw en hebben een hele fijne week gehad

2005

deze beoordeling is gebaseerd op ervaringen van enkele jaren terug

vriendelijk pension, dat wel aan een renovatie toe is, zeker voor een chique plaats als Lech.

vriendelijke familie, vader en zoon zijn skileraar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schrofenstein in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schrofenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.