Weer vandaag18°

• Ligging t.o.v. pistes9,5

1 review over Hotel Sabine in het Nederlands

Zeer goed Pension; een aanrader!

oetintwente
4-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn nu al 2 keer in pension sabine geweest en het was beide keren fantastisch! Zeer goede bediening en de prijs/kwaliteitverhouding is goed. alle wensen die u hebt worden vervuld zodat geen enkele kritiek mogelijk is. Skischool aan huis (deze wordt geleid door oud Olympia-deelnemer) Het wellness-gedeelte is ook zeer goed! De ligging is aan de piste dus zeer goed voor de skier,ook de bergwandelaar kan vanuit het pension direkt wandelen in de weide omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabine in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.