Hotel Regina

Kleine hotelsWeer vandaag17°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Regina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Regina in het Nederlands

Anders

2005

Wij zijn drie maal naar pension Regina geweest en het is ons telkens zeer goed meegevallen. De appartementen zijn zeer ruim , de keuken is uitgerust met vaatwasser en microgolf.Dagelijks zuivere handdoeken en het appartement wordt bijna iedere dag gepoetst.Het heeft een mooie ligging met uitzicht op de bergen en het centrum dat op vijf minuten wandelafstand ligt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.