Hotel Lechtalerhof

Johanna
8-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gewoon goed Zeer prettig hotel klein maar fijn Mooie kamers Ligging aan de foorgaande weg,maar toch erg rustig. Eten goed. Ontbijtbuffet goed. sAvonds gezellig in de stube. Skibus stopt voor de deur

Gereisd Met partner in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lechtalerhof in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lechtalerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.