Appartement Haus Schneeflocke

Appartement Haus Schneeflocke

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Oostenrijk, Vorarlberg, Lech

Op vakantie geweest naar Haus Schneeflocke?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

• 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Schneeflocke voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Haus Schneeflocke

• 9Stefan en Anouk24-02-2010

Heerlijke plek in Oberlech

Haus Schneeflocke is een heel prettig huis direct aan de piste in Oberlech. De appartementen zijn netjes ingericht en compleet. Wij hebben het appartement Kriegerhorn gehuurd. Dit is een woon/slaapkamer met een badkamer. De inrichting is netjes en de meubels zijn van normale goede kwaliteit.

Voor je boodschappen moet je naar Lech wat prima kan omdat er allerlei verbindingen zijn (gondel, bus of natuurlijk per ski). De eigenaren zijn heel aardig en vriendelijk. Het ontvangst is hartelijk. Wij kwamen 's avonds later aan en er werd direct geholpen met uitladen en de tassen naar het appartement brengen. Alles is zeer schoon.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen. Hoewel Lech de naam heeft van duur valt het wel mee. Je kan natuurlijk helemaal los met een 5 sterren plek maar dat hoeft helemaal niet. Er zijn voldoende appartementen in chalets voor een redelijke prijs. Het is wel wat duurder dan andere gebieden maar minder dan je denkt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2010

Appartement Haus Schneeflocke info

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën