Weer vandaag13°

Gezellig en leuk hotel

mark
26-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima niet te grootschalig hotel. Goede service en perfecte ligging t.o.v. piste / rodelbaan. Kinderen vermaken zich 's avonds prima op rodelbaan. Eten en bediening is goed. Ga zeker nog een keer terug

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009
2008

Goed en mooi hotel in oberlech

Nico
8-9-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie kamers, goede ligging direct aan de piste. koffers gaan met de lift omhoog en op aankomst dag kan je wel 1 uur wachten alvorens je naar boven kan. De auto stal je overdekt of op betaald parkeren. Groot balcon met uitzicht op Lech, zon zijde.. De roddelbaan begint bij dit hotel. Gratis sleetjes van het hotel. Voor kinderen is dit hotel minder geschikt vanwege teweinig ruimte om te spelen. Skischool,liften 100 meter. Goed en vriendelijke persoonlijke bediening. Eten is oke. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Mon Sep 08 2008 14:51:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heerlijk gezellig en gastvrij hotel waar iedereen welkom is

Debby Melein
6-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk gezellig en gastvrij hotel waar iedereen welkom is. Personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd Familie in Thu Sep 06 2007 12:13:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Meerdere keren geweest

Wim
18-10-2005

Meerdere keren geweest. Direkt aan de piste gelegen in Oberlech, tegenover de rodelbaan een ideaal uitgangspunt voor skien en wnadelen. Beetje oudbollig ingericht maar over het algemeen een goede prijs/kwaliteitverhouding voor Lechse begrippen.

Gereisd Met vrienden in januari 2004

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cresta in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cresta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.