Géén boekingskosten

Bellevue

OostenrijkVorarlbergLech

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bellevue voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews
+35/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 8 reviews
  • 9.9Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Bellevue

• 10Nard11-03-2019

Heerlijke vakantie bestemming en super hotel!

Heerlijk hotel en super fijne bediening

• 10vonne4507-02-2016

Wederom een heerlijke vakantie !

Wederom hebben wij in dit hotel een heerlijke week gehad. Sinds ons laatste verblijf in 2013 is het zelfs nog beter geworden ! Het personeel en de eigenaar zijn zeer vriendelijke en gemoedelijke mensen die graag met iedereen een praatje maken. Wij hebben deze week alleen maar vrolijke gasten gezien die het allemaal naar het zin hadden. Het eten is nog steeds heerlijk en van goede kwaliteit. In de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet in s ‘avonds een heerlijk 5 gangen diner.

De skiruimte is ruim en verwarmd.

Dit alles is ons nog steeds een dikke 10 waard.

• 10Ben en Ria van den Berg21-03-2015

Uitstekend hotel

Hotel Bellevue is een prima hotel. Fijn verblijf gehad in januari 2015. De ligging ten opzichte van de piste is ideaal. Ca. 50 meter van een lift die verbinding geeft met het hele skigebied. Lech is op loopafstand van het hotel. Het hotel is in Oostenrijkse sfeer met prima voorzieningen. O.a. restaurant, bar, lounge, sauna enz. Prettig en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een heerlijk 5 gangen diner. De mooiste kamers zijn op de zuidzijde met balkon en prachtig uitzicht op Lech.

• 9Therus01-04-2014

Geweldig naar ons zin.

Uitstekende locatie, lift op 25 meter en centrum Lech in 5 minuten te lopen. De keuken ver boven gemiddeld en mooie Oostenrijke wijnkaart. De gastheer is op en top gastheer. Gemoedelijk, gastvrij en zeer servicegericht.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Marco05-03-2014

Gewoon super

Alles wat de mensen hier voor mij beschreven, onderschrijf ik. Gewoon een top plek, voor mij DE plek voor wintersport.

• 10vonne4531-01-2013

Een echte aanrader

In dit hotel hebben wij een heerlijke week gehad. Hotel Bellevue is een prachtig ingericht hotel volgens Oostenrijkse tradities. Het personeel en de eigenaar zijn zeer vriendelijke en gemoedelijke mensen die graag met iedereen een praatje maken. Wij hebben deze week alleen maar vrolijke gasten gezien die het allemaal naar het zin hadden. Wij hadden halfpension geboekt en hebben genoten van het eten. In de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet in s ‘avonds een heerlijk 5 gangen diner. De kamer die wij geboekt hadden (Doppelzimmer Süd) was een fijne erg ruime kamer met een zeer nette inrichting en badkamer. Deze kamers hebben allemaal een ruim balkon met een prachtig uitzicht over Lech. Elke dag bij terugkomst op de kamer was de kamer netjes gepoetst inclusief schone handdoeken. Het hotel ligt op een steenworp afstand van de Hinterwiess-lift en 5 minuten lopen naar het centrum. De skiruimte is ruim en verwarmd. Dit alles is ons een dikke 10 waard. Wij komen zeker terug !

• 10Servais09-01-2011

Super ligging

prachtige uitzicht vanuit de eetzaal, super vriendelijk familie en personeel en de ligging is ook perfekt: direkt bij de lift Hinterwies, vlug in het zentrum maar ook weer rustig als je eens wil ontspannen! Aanrader!

• 9Joost31-10-2008

Gewoon goed!

Erg mooi familie Hotel met uitstekende ambachtelijke keuken op hoog niveau( ook half pension, erg goed)Vlak naast de piste, mooi uitzicht over de ene kant t centrum van Lech andere kant de bergen.

Hotel Bellevue info

Het complex