Hotel Bellevue

Hotel Bellevue
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,8

7 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

Wederom een heerlijke vakantie !

vonne45
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wederom hebben wij in dit hotel een heerlijke week gehad.

Sinds ons laatste verblijf in 2013 is het zelfs nog beter geworden !

Het personeel en de eigenaar zijn zeer vriendelijke en gemoedelijke mensen die graag met iedereen een praatje maken.

Wij hebben deze week alleen maar vrolijke gasten gezien die het allemaal naar het zin hadden.

Het eten is nog steeds heerlijk en van goede kwaliteit.

In de ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet in s ‘avonds een heerlijk 5 gangen diner.

De kamer die wij geboekt hadden (Doppelzimmer Süd) was een fijne erg ruime kamer met een zeer nette inrichting en badkamer.

Deze kamers hebben allemaal een ruim balkon met een prachtig uitzicht over Lech.

Elke dag bij terugkomst op de kamer was de kamer netjes gepoetst inclusief schone handdoeken.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van de Hinterwiess-lift en 5 minuten lopen naar het centrum.

De skiruimte is ruim en verwarmd.

Dit alles is ons nog steeds een dikke 10 waard.

Uitstekend hotel

Ben en Ria van den Berg
21-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Bellevue is een prima hotel. Fijn verblijf gehad in januari 2015. De ligging ten opzichte van de piste is ideaal. Ca. 50 meter van een lift die verbinding geeft met het hele skigebied. Lech is op loopafstand van het hotel. Het hotel is in Oostenrijkse sfeer met prima voorzieningen. O.a. restaurant, bar, lounge, sauna enz. Prettig en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een heerlijk 5 gangen diner. De mooiste kamers zijn op de zuidzijde met balkon en prachtig uitzicht op Lech.

Geweldig naar ons zin.

Therus
1-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekende locatie, lift op 25 meter en centrum Lech in 5 minuten te lopen.

De keuken ver boven gemiddeld en mooie Oostenrijke wijnkaart. De gastheer is op en top gastheer. Gemoedelijk, gastvrij en zeer servicegericht.

Gewoon super

Marco
5-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles wat de mensen hier voor mij beschreven, onderschrijf ik. Gewoon een top plek, voor mij DE plek voor wintersport.

Een echte aanrader

vonne45
31-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

In dit hotel hebben wij een heerlijke week gehad.

Hotel Bellevue is een prachtig ingericht hotel volgens Oostenrijkse tradities.

Wij hadden halfpension geboekt en hebben genoten van het eten.

De skiruimte is ruim en verwarmd.

Dit alles is ons een dikke 10 waard.

Wij komen zeker terug !

Super ligging

Servais
9-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

prachtige uitzicht vanuit de eetzaal, super vriendelijk familie en personeel en de ligging is ook perfekt: direkt bij de lift Hinterwies, vlug in het zentrum maar ook weer rustig als je eens wil ontspannen! Aanrader!

Gewoon goed!

Joost
31-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooi familie Hotel met uitstekende ambachtelijke keuken op hoog niveau( ook half pension, erg goed)Vlak naast de piste, mooi uitzicht over de ene kant t centrum van Lech andere kant de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue scoort een 9.79 uit 10 op basis van 7 reviews.