• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Lech

Prachtige omgeving maar prijzig

Madeleine-C2, 22-2-2016
    Met onze dagtrip vanaf de Bodensee hebben we een stop in Lech gemaakt. Je wilt dan toch een zien waar de koninklijke familie zich vermaakt in de winter. De parkeergarage in het dorp had zeer handig systeem. Bij de parkeerplek kon je een nummer pakken zodat je weet waar de auto staat. Het dorp zelf ligt in een fantastische omgeving waar je in de zomer zeer goed kan wandelen maar ligt toch wat afgelegen als je dagtripjes wilt maken. Het leuke oude kerkje is een bezoekje waard en verder zijn we langs de paar winkeltjes bij het water gelopen. Dat deel zag er gezellig uit maar de rest niet echt. Lech is wel duur zelfs in de zomer. Het waren bijna Zwitserse prijzen.

niet meer zoals vroeger...

annoniem, 17-1-2016

wij misten hier en daar in het skigebied een fatsoenlijke verbinding (zo nu en dan veel loop werk) bewegwijzering en up to date stoeltjeslift; kan eigenlijk niet meer in 2016 en zeker niet voor zulk mondain gebied.

weinig Nederlanders, daar en tegen veel Duits/Engels en Russisch..

Lech december 2015

TV, 27-12-2015

Wat een Top locatie, Ski gebied gaat wel, maar wat een relaxte sfeer, geen tuig wat je vakantie verziekt zoals in Kirchberg en tal van andere plaatsen in Oostenrijk, maar rustig volk en een prima sfeer met een goede Apres Ski zoals het hoort !

Niet goedkoop maar dan heb je ook wat !

Prachtig en zeer uitgebreid skigebied.

Ben en Ria van den Berg, 21-3-2015

Geschikt voor beginners en gevorderden.

Niet goedkoop maar wel waar voor je geld.

Lech scoort een 8,8 uit 10, op basis van 44 reviews