Landhuis Bergheimat

Laatste review

Voor rustzoekers

Patrick,
4-9-2008

Dit huis is ideaal voor mensen die de rust willen opzoeken en niet van te veel drukte houden. En voor mensen die stevige bergwandelaars zijn.

Het huis ligt een kwartier/twintig min. lopen vanaf innerlaterns. Op een berghelling, in een alpenweide. Het uitzicht is erg mooi.

Wij hadden de benedenverdieping gehuurd. Een halletje, keuken/woonkamer en slaapkamer. Toilet met douche. Tijdens het douchen moest je snel zijn want het warme water was zo op. Woonkamer/keuken is wat schaars gemeubileerd. Matrassen in het bed vonden wij niet prettig slapen. Erg dun.

In innerlaterns zelf is weinig te beleven. Voor een grotere plaats moest je een stukje verder: naar rankweil. Er zijn een aantal leuke uitstapjes te maken in de buurt. Bodensee, silvretta hochalpenstrasse, Bregenz, Feldkirch.

1 review over Landhuis Bergheimat in het Nederlands

2008

Voor rustzoekers

Patrick
4-9-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Bergheimat in Laterns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Bergheimat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.