Kaltenbrunnen

Reviews over Kaltenbrunnen

Zeer aangenaam gasthof

Luc Larivière,
    17-9-2010

Mooi gelegen, prima keuken en vooral heel gastvriendelijk. Mooi uitzicht vanuit de veranda of aanbouw. Goede sfeer en een goede uitvalsbasis om te wandelen.

Dit was een echte meevaller

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Echte aanrader met het gezin of groep.

Larivière Luc,
    23-8-2010

Gasthof Alpenrose is een prima verblijfplaats op 4,5 km hogerop vanuit Egg. Het is er heel rustig, mooi uitzicht, PRIMA keuken en manfred en zijn personeel zijn echt heel vriendelijke mensen. Je zit daar wel een beetje van de buitenwereld afgesloten en 's avonds is in die omgeving niets te zien, maar bij Manfred is het ook best gezellig. AANRADER en zeker 's avonds eens iets gaan eten als u in de buurt bent.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Geweldig gastvrij hotel/restaurant

Gerrit Jan,
    16-11-2009

We hebben er in 2006 weer een week lang gegeten, we huren dan een woning in Kaltenbrunnen. De service en het eten zijn uitstekend. In overleg met eigenaar Manfred zijn interessante arrangementen mogelijk. Alleen de locatie is nogal afgelegen dus ik denk alleen interessant als een huisje in de directe omgeving wordt gehuurd.

meld misbruik

Gereisd met jonge kinderen in februari 2006