Gasthof Hirschen

GasthofWeer vandaag28°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Hirschen voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Hirschen in het Nederlands

Niet echt een aanrader!

Arend en Janny Prins
19-8-2011

Wij logeerden hier van 12 t/m 17 juli 2011, onze kamer was klein en de badkamer ook. De inrichtig is gedateerd. Ze zijn 's middags van 14.00 tot 17.00 uur en 's zondags gesloten, dit staat niet op hun site. Wij kwamen aan om 14.30 uur en hadden geluk dat de eigenaar tussentijds even langs kwam, anders hadden we tot 17.00 uur moeten wachten in een temperatuur van 35 graden. Iedereen is wel vriendelijk, maar afstandelijk en gereserveerd. Wij komen in ieder geval niet terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hirschen in Hohenems, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Hirschen scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.