Hittisau

We hebben een aantal aanbieders voor Hittisau voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hittisau voor je op een rij gezet:

Reviews over Hittisau

Een klein dorp in het Bregenzerwald op ca

Jannie en Dick Klein Geltink
    25-6-2007

Een klein dorp in het Bregenzerwald op ca. een half uur rijden vanaf Bregenz. Geen plek voor strandmensen wel voor natuurliefhebbers want de bergflora is prachtig. Zelfs voor ouderen en gezinnen met kleine kinderen een fantastisch gebied om te wandelen over goed gemarkeerde wandelpaden. Ook in het voorjaar en de herfst heel mooi. Vooral de laaste jaren komt het gebied in toenemende belangstelling van mountainbikers voor wie ook routes zijn uitgezet.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor wie niet van skiën houdt een schitterend gebied voor

Jannie en Dick Klein Geltink
    25-6-2007

Voor wie niet van skiën houdt een schitterend gebied voor wandelingen maar vooral voor langlaufers mogelijkheden om tochten tot ruim 40 km te maken, ook grensoverschrijdend. Voor de beginnnend skiër een hele fijne plek om de kneepjes van het vak onder de knie te krijgen omdat het er relatief rustig is. Wie drukte wil vermijden een ideaal dorpje met vriendelijke mensen. Diversen restaurants met goede keukens in het dorp.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hittisau scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews