Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag18°3°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Verwöhn- & Wellnesshotel Walserhof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Aparthotel Verwöhn- & Wellnesshotel Walserhof in het Nederlands

M.v.d.W,
17-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Super hotel. Gedeeltelijk al gerenoveerd en er komen steeds gerenoveerde kamers bij. Luxe logde style. Heel vriendelijke eigenaar! Wij hebben super gewandeld. Skibus stopt naast het hotel. Komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

Keurig hotel met heerlijk restaurant

Tukkers
17-10-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier in 2011 voor een wintersportvakantie. We hebben heerlijk genoten en ontspannen in dit hotel. Het ontbijt is perfect, ook het diner is heerlijk. In het hotel heerst een gemoedelijke authentieke sfeer en er wordt een zeer vriendelijke goede service verleend.

Gereisd met vrienden in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend hotel

Math
1-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel. Het Kleinwalsertal is in de zomer een mooi gebied om te wandelen. Ook in de winter biedt dit gebied voldoende ski- en wandelmogelijkheden. We zijn in dit hotel ongeveer 1,5 jaar geleden ook al eens in de winter geweest. Dit hotel sluit hier perfect bij aan met mooie ruime kamers, uitstekend eten en vriendelijk personeel. Ook het zwembad en het saunalandschap zijn perfect en welkom na een dag wandelen. Ontbijt heeft ruime keuze met veel soorten brood en broodjes, veel soorten beleg, diverse dranken.. Alle soorten Yoghurt, eieren, zalm etc.., teveel om op te noemen. 's-middags vanaf 15.00 uur Kaffee und Kuchen. En het diner bestaat uit 5 of 6 gangen. Met voloende keuze. We ontvingen tegoedbonnen van het welnessgedeelte en hebben hier gebruik van gemaakt. Eens lekker laten masseren na een dag wandelen is heerlijk. Ook het gratis gebruik kunnen maken van de wifi is een uitkomst. Het hotel heeft 4 sterren die ze wat mij betreft dik verdienen, een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011

helemaal top

Rob Lansink
19-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was een super wintersport. volgend jaar gaan we weer. het eten was echt super.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima

Gerry en Ed
20-8-2009

wij waren er 2 nachtjes in de zomer. zeer goede prijs kwaliteit. 67,- halfboard. eten is netjes niet super maar zeker voldoende. geen buitenzwembad. kamer is zeer netjes. plaatsje stelt niets voor maar voor ons niet belangrijk. zou je het hotel aanbevelen. ja voor prijs kwaliteit maar er is een leuker hotel met beter eten in Hirschegg

Gereisd met partner in augustus 2009
2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij zaten in een appartement van het hotel. hoewel we met 5 personen waren hadden we een klein appartement. Geen afwasmachine (andere app hadden die wel), geen oven, geen douche (alleen een bad om in te spoelen), tv deed het slecht. prettig was wel het balkon op het zuiden, verse broodjes aan de overkant van de straat, prima bedden. Faciliteiten van het hotel waren te gebruiken, maar het zwembadwater was fris.

Gereisd familie in maart 2008

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Verwöhn- & Wellnesshotel Walserhof in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Verwöhn- & Wellnesshotel Walserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.