Hotel Sonnenhof

1 review over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

Genoten in Hotel Sonnehof

J. Oonk
5-8-2013

Voor de 1e keer naar het Kleinwalsertal. Bewust gekozen voor het "midden" van het dal (plaatsje Hirschegg) als uitvalbasis van de wandelingen. Gezien de goede kritieken op duitse beoordelingssite hebben we gekozen voor Hotel Sonnenhof op 5 minuten loopafstand van het centrum van het dorpje. Hotel is prima! Bediening en hoteleigenaresse zijn enigszins gereserveerd maar altijd vriendelijk. Kamer is keurig netjes en ruim en het eten is verder uitstekend. Prima prijs/kwaliteitsverhouding ook vanwege de bergbahnticket (met gratis gebruik van gondels/liften en wanderbus).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.