Hotel Naturhotel Chesa Valisa

Hotel Naturhotel Chesa Valisa

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Hotel Naturhotel Chesa Valisa in het Nederlands

Leuk hotel met vriendelijke mensen

jong stel met kind
3-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben 1 nacht geslapen in het hotel. Men was erg vriendelijk. Zo mochten we later uitchecken en ook nog eens van de lunch gebruik maken. Het eten in het hotel is puur en biologisch en zeer goed bereid door de kok. Onze zoon van 2 is een boefje maar hij werd erg leuk behandeld door het personeel. Het is zeer kind vriendelijk met een eigen opvang en diverse activiteiten. Na een dag hadden we zo iets van, hier kunnen we best een week blijven er is voldoende te ondernemen in de directe omgeving. Het uitzicht is fantastisch. De prijs is niet laag maar je hebt wel vol pension en kwaliteit eten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Naturhotel Chesa Valisa in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Naturhotel Chesa Valisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.