Hotel Gemma

Kleine hotelsWeer vandaag19°7°
Hotel Gemma
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gemma voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gemma in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel direct gelegen aan piste. Uitstekende keuken. Zeer gastvrije eigenaren, rest personeel heel vriendelijk. Gratis wifi, gratis ski locker, gratis koffie en gebak (15.00-17.00 uur). Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klant is koning !

Dirk Roegiers
10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Reeds 15 jaar bezoeken we Kleinwalsertal en hotel Gemma was een aangename verrassing ! De kamers zijn ruim en heel netjes (vernieuwde badkamers zijn echt in orde !). Wij boekten een tweepersoonskamer en halverwege de vakantie ook nog een éénpersoonskamer, dit alles was perfect geregeld. Het eten (ontbijt, vieruurtje en diner) is voortreffelijk ! Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De ski-piste en liften liggen op loopafstand. De skipassen zijn te koop aan de receptie. Er is een uitstekend ski-depot ! Zwembad en sauna zijn aan vernieuwing toe, maar hiervoor bestaan reeds concrete plannen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Geurensauna, Kleurentherapie sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gemma in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gemma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.