Hotel Das Alphotel

• Sauna

260 reviews over Hotel Das Alphotel

• 2019
    10...19-03-2019

Ik ben echt onder de indruk van het Alphotel en hun personeel. Vriendelijk, behulpzaam en superlief voor onze 7 maande oude baby. Heerlijke kamer met meer dan genoeg ruimte en het zwembad was echt een uitkomst voor onze 2 oudste kids. Eten was echt prima met elke dag de keuzen uit diverse gerechten. Kortom een topvakantie en wij komen zeker weer terug!

Gereisd in maart 2019

• 9PetraSA07-01-2019

Heerlijk familiehotel

Super mooi hotel met uitstekende service. Het hotel is echt gericht op kinderen. Ze hebben 2 zwembaden, een binnen-speelhal plus opvang, kinderbuffet, maar ook kleine dingen, zoals overal kinderstoelen, (indien nodig) slabbetjes , sleeën, badjassen, etc. De hotelkamers waren ruim en comfortabel. Het eten in het restaurant was goed en met Oud & Nieuw hadden ze er echt een feest van gemaakt met een heerlijk 6-gangen diner. Voor ons had deze reis 1 nadeel; de kinderen van ons en vrienden ging naar Skischool Hirschegg. Deze school ligt ook (zoals beschreven) 300 meter van het hotel. Alleen de speelweide voor de jonge kinderen niet. Ze moesten een kwartier met de bus naar een andere dorp. Via de pistes konden wij dit niet bereiken en moesten 1 tot 2 bussen (afhankelijk van opstap) nemen om even te gaan kijken. Dit kon tot 45 minuten enkele reis kosten (wel gratis met skipas).

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Oude reviews

9Richard, Rosalie, Carlijn en Lieke29-07-2017

Fijne vakantie, echte aanrader!

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Zeer goed ingespeeld op kinderen. Eten was lekker met keuze uit meerdere menu's. Wij hadden een kamer op de oostzijde (Sollerkopf) met een meer dan prachtig uitzicht op de bergen. De hele vakantie de auto niet gebruikt omdat je met de gratis buskaart overal heen kan. Ook zijn alle bergliften gratis met deze kaart. De vele wandelingen komen uit in het dal bij of vlakbij een van de bushaltes. Daarmee kan je weer naar je hotel. Daarnaast organiseert het hotel nog vele uitstapjes (tegen betaling) zoals raften, bergwandelingen, naar rodelbanen etc. Voor ouders met kleine kinderen is er ook gratis opvang geregeld. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze dochters al 9 en 12 jaar oud zijn. Wij waren wel de enige Nederlanders. Veel Duitsers en Zwitsers. Geen punt van kritiek kunnen bedenken. Top tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10-18-03-2016

Super leuk hotel, lekker eten en werkelijk alles in huis voor families met kleine (en grote) kinderen.

Gereisd in maart 2016

• 7van der Gun01-03-2016

Fijn hotel en skigebied voor kinderen

Mooie familiekamer, fijn zwembad en ruime sauna. Hapjes en drankje tot in de puntjes verzorgd. Helaas is de lift naast het hotel kapot, waardoor het hotel voor beginnende skiërs niet meer bereikbaar is. Dit staat wel op de internetsite en was de reden dat wij voor een tweede keer hier geboekt hebben. Vaak met de kinderen terug moeten lopen naar het hotel, wat toch wel zwaar is met al het skimateriaal. Volgend jaar gaan we dit eerst checken alvorens weer te boeken.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10-19-01-2015

Het Alphotel heeft ons gezin een heerlijk ontspannen en bijzondere week bezorgd. Alle voorzieningen sloten perfect aan op de wensen van een gezin met twee kinderen van 1 en 2 jaar.

Gereisd in januari 2015

• 9B. Vroegh06-03-2013

Mooi goedgelegen kindvriendelijk hotel

Alphotel ligt aan de piste. Je loopt zo de piste op. 300 meter skiën en je bent bij de lift en de ski-school. De ski-school is kindvriendelijk. De kinderen lunchen met de leraar in het gebied en komen niet terug naar de verzamelplaats. Het ski-gebied is verbonden met Mittelberg en Ifen en bevat mooie uitdagingen. We hadden een gerenoveerde kamer. De kamer is mooi en van alles voorzien. Kamers in het niet gerenoveerde gedeelte heb ik niet gezien. Ons werd verteld dat het oude gedeelte dit voorjaar volledig wordt gerenoveerd. Ontbijt is goed en van alles is te krijgen. De keuze voor het menu 3 gangen moet 's ochtends bij het ontbijt gemaakt worden en bestaat uit 4 gangen met een aantal dagen bijzondere gerechten. Al met al een goed kinderhotel gelegen in een kindvriendelijk ski-gebied. Volgend jaar voor de 2e keer!!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 0De_vakantieman20-01-2012

Super kindvriendelijk

Zeer kindvriendelijk hotel met een uitstekende ligging. Verwacht geen apres ski maar wel een heerlijk ontspannen vakantie met een uitstekende service. Aan werkelijk alles is gedacht, wat op de site van het hotel beloofd wordt is waar. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van 0 tot 10 jaar.

De niet gerenoveerde kamers zijn oud maar schoon, verwacht daar geen luxe. Verder niets dan lof voor dit hotel en de medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Medford13-08-2011

Fantastisch kinderhotel

Een groot feest voor de kinderen, waardoor wij als ouders ook echt hebben genoten. Kinderen zijn in dit hotel de belangrijkste gasten. Er is een leuk animatieteam. Verder een mooi zwembad en kinderbad. Het hotel heeft een nieuw en oud gedeelte. Het oude gedeelte is wel echt aan vernieuwing toe.Het hotel ligt direct aan de piste, super! Super leuke speelruimten!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Désirée Slikker15-03-2011

heerlijk gehad, volgend jaar weer !

zo bij de pistes, heerlijk gegeten, goede service, kamer simpel maar alles zit erin.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Hotel Das Alphotel info