KinderhotelWeer vandaag-2°-8°

PetraSA,
7-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super mooi hotel met uitstekende service. Het hotel is echt gericht op kinderen. Ze hebben 2 zwembaden, een binnen-speelhal plus opvang, kinderbuffet, maar ook kleine dingen, zoals overal kinderstoelen, (indien nodig) slabbetjes , sleeën, badjassen, etc.

De hotelkamers waren ruim en comfortabel. Het eten in het restaurant was goed en met Oud & Nieuw hadden ze er echt een feest van gemaakt met een heerlijk 6-gangen diner.

Voor ons had deze reis 1 nadeel; de kinderen van ons en vrienden ging naar Skischool Hirschegg. Deze school ligt ook (zoals beschreven) 300 meter van het hotel. Alleen de speelweide voor de jonge kinderen niet. Ze moesten een kwartier met de bus naar een andere dorp. Via de pistes konden wij dit niet bereiken en moesten 1 tot 2 bussen (afhankelijk van opstap) nemen om even te gaan kijken. Dit kon tot 45 minuten enkele reis kosten (wel gratis met skipas).

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fijne vakantie, echte aanrader!

Richard, Rosalie, Carlijn en Lieke,
29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Zeer goed ingespeeld op kinderen. Eten was lekker met keuze uit meerdere menu's. Wij hadden een kamer op de oostzijde (Sollerkopf) met een meer dan prachtig uitzicht op de bergen. De hele vakantie de auto niet gebruikt omdat je met de gratis buskaart overal heen kan. Ook zijn alle bergliften gratis met deze kaart. De vele wandelingen komen uit in het dal bij of vlakbij een van de bushaltes. Daarmee kan je weer naar je hotel. Daarnaast organiseert het hotel nog vele uitstapjes (tegen betaling) zoals raften, bergwandelingen, naar rodelbanen etc. Voor ouders met kleine kinderen is er ook gratis opvang geregeld. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze dochters al 9 en 12 jaar oud zijn. Wij waren wel de enige Nederlanders. Veel Duitsers en Zwitsers. Geen punt van kritiek kunnen bedenken. Top tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super leuk hotel, lekker eten en werkelijk alles in huis voor families met kleine (en grote) kinderen.

Gereisd anders in maart 2016

Kids&Go

Fijn hotel en skigebied voor kinderen

van der Gun
1-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Mooie familiekamer, fijn zwembad en ruime sauna. Hapjes en drankje tot in de puntjes verzorgd. Helaas is de lift naast het hotel kapot, waardoor het hotel voor beginnende skiërs niet meer bereikbaar is. Dit staat wel op de internetsite en was de reden dat wij voor een tweede keer hier geboekt hebben. Vaak met de kinderen terug moeten lopen naar het hotel, wat toch wel zwaar is met al het skimateriaal. Volgend jaar gaan we dit eerst checken alvorens weer te boeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Het Alphotel heeft ons gezin een heerlijk ontspannen en bijzondere week bezorgd. Alle voorzieningen sloten perfect aan op de wensen van een gezin met twee kinderen van 1 en 2 jaar.

Gereisd anders in januari 2015

Mooi goedgelegen kindvriendelijk hotel

B. Vroegh
6-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alphotel ligt aan de piste. Je loopt zo de piste op. 300 meter skiën en je bent bij de lift en de ski-school. De ski-school is kindvriendelijk. De kinderen lunchen met de leraar in het gebied en komen niet terug naar de verzamelplaats. Het ski-gebied is verbonden met Mittelberg en Ifen en bevat mooie uitdagingen. We hadden een gerenoveerde kamer. De kamer is mooi en van alles voorzien. Kamers in het niet gerenoveerde gedeelte heb ik niet gezien. Ons werd verteld dat het oude gedeelte dit voorjaar volledig wordt gerenoveerd. Ontbijt is goed en van alles is te krijgen. De keuze voor het menu 3 gangen moet 's ochtends bij het ontbijt gemaakt worden en bestaat uit 4 gangen met een aantal dagen bijzondere gerechten. Al met al een goed kinderhotel gelegen in een kindvriendelijk ski-gebied. Volgend jaar voor de 2e keer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Super kindvriendelijk

De_vakantieman
20-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer kindvriendelijk hotel met een uitstekende ligging. Verwacht geen apres ski maar wel een heerlijk ontspannen vakantie met een uitstekende service.

Aan werkelijk alles is gedacht, wat op de site van het hotel beloofd wordt is waar. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van 0 tot 10 jaar.

De niet gerenoveerde kamers zijn oud maar schoon, verwacht daar geen luxe. Verder niets dan lof voor dit hotel en de medewerkers.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Fantastisch kinderhotel

Medford
13-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een groot feest voor de kinderen, waardoor wij als ouders ook echt hebben genoten. Kinderen zijn in dit hotel de belangrijkste gasten. Er is een leuk animatieteam. Verder een mooi zwembad en kinderbad. Het hotel heeft een nieuw en oud gedeelte. Het oude gedeelte is wel echt aan vernieuwing toe.Het hotel ligt direct aan de piste, super!

Super leuke speelruimten!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

heerlijk gehad, volgend jaar weer !

Désirée Slikker
15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

zo bij de pistes, heerlijk gegeten, goede service, kamer simpel maar alles zit erin.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Heerlijke stek, goed verzorgd

Greet Slikker
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het Alphotel is een perfecte uitvalsbasis tijdens je skivakantie in Kleinwalsertal.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Kids&Go

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Alphotel in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Alphotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.