Hotel Das Alphotel

Hotel Das Alphotel

• Ligging t.o.v. pistes8,5

26 reviews over Hotel Das Alphotel in het Nederlands

Fijne vakantie, echte aanrader!

Richard, Rosalie, Carlijn en Lieke, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Zeer goed ingespeeld op kinderen. Eten was lekker met keuze uit meerdere menu's. Wij hadden een kamer op de oostzijde (Sollerkopf) met een meer dan prachtig uitzicht op de bergen. De hele vakantie de auto niet gebruikt omdat je met de gratis buskaart overal heen kan. Ook zijn alle bergliften gratis met deze kaart. De vele wandelingen komen uit in het dal bij of vlakbij een van de bushaltes. Daarmee kan je weer naar je hotel. Daarnaast organiseert het hotel nog vele uitstapjes (tegen betaling) zoals raften, bergwandelingen, naar rodelbanen etc. Voor ouders met kleine kinderen is er ook gratis opvang geregeld. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze dochters al 9 en 12 jaar oud zijn. Wij waren wel de enige Nederlanders. Veel Duitsers en Zwitsers. Geen punt van kritiek kunnen bedenken. Top tijd gehad!

Super leuk hotel, lekker eten en werkelijk alles in huis voor families met kleine (en grote) kinderen.

Fijn hotel en skigebied voor kinderen

van der Gun, 1-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Mooie familiekamer, fijn zwembad en ruime sauna. Hapjes en drankje tot in de puntjes verzorgd. Helaas is de lift naast het hotel kapot, waardoor het hotel voor beginnende skiërs niet meer bereikbaar is. Dit staat wel op de internetsite en was de reden dat wij voor een tweede keer hier geboekt hebben. Vaak met de kinderen terug moeten lopen naar het hotel, wat toch wel zwaar is met al het skimateriaal. Volgend jaar gaan we dit eerst checken alvorens weer te boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Das Alphotel voor je op een rij gezet:

Het Alphotel heeft ons gezin een heerlijk ontspannen en bijzondere week bezorgd. Alle voorzieningen sloten perfect aan op de wensen van een gezin met twee kinderen van 1 en 2 jaar.

Mooi goedgelegen kindvriendelijk hotel

B. Vroegh, 6-3-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Alphotel ligt aan de piste. Je loopt zo de piste op. 300 meter skiën en je bent bij de lift en de ski-school. De ski-school is kindvriendelijk. De kinderen lunchen met de leraar in het gebied en komen niet terug naar de verzamelplaats. Het ski-gebied is verbonden met Mittelberg en Ifen en bevat mooie uitdagingen. We hadden een gerenoveerde kamer. De kamer is mooi en van alles voorzien. Kamers in het niet gerenoveerde gedeelte heb ik niet gezien. Ons werd verteld dat het oude gedeelte dit voorjaar volledig wordt gerenoveerd. Ontbijt is goed en van alles is te krijgen. De keuze voor het menu 3 gangen moet 's ochtends bij het ontbijt gemaakt worden en bestaat uit 4 gangen met een aantal dagen bijzondere gerechten. Al met al een goed kinderhotel gelegen in een kindvriendelijk ski-gebied. Volgend jaar voor de 2e keer!!!!

Super kindvriendelijk

De_vakantieman, 20-1-2012
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer kindvriendelijk hotel met een uitstekende ligging. Verwacht geen apres ski maar wel een heerlijk ontspannen vakantie met een uitstekende service.

Aan werkelijk alles is gedacht, wat op de site van het hotel beloofd wordt is waar. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen van 0 tot 10 jaar.

De niet gerenoveerde kamers zijn oud maar schoon, verwacht daar geen luxe. Verder niets dan lof voor dit hotel en de medewerkers.

Fantastisch kinderhotel

Medford, 13-8-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Een groot feest voor de kinderen, waardoor wij als ouders ook echt hebben genoten. Kinderen zijn in dit hotel de belangrijkste gasten. Er is een leuk animatieteam. Verder een mooi zwembad en kinderbad. Het hotel heeft een nieuw en oud gedeelte. Het oude gedeelte is wel echt aan vernieuwing toe.Het hotel ligt direct aan de piste, super!

Super leuke speelruimten!

heerlijk gehad, volgend jaar weer !

Désirée Slikker, 15-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes9

zo bij de pistes, heerlijk gegeten, goede service, kamer simpel maar alles zit erin.

Heerlijke stek, goed verzorgd

Greet Slikker, 6-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes10

Het Alphotel is een perfecte uitvalsbasis tijdens je skivakantie in Kleinwalsertal.

Heerlijke vakantie met kinderen

van Driel, 21-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van een week Alphotel en wat hebben we genoten! Het eten is heerlijk, een uitgebreid ontbijtbuffet, lunch met soep, salade en een warme maaltijd. Aan het einde van de middag cake/taart en 's avonds een 4 gangendiner. Je kunt dagelijks kiezen of je samen met de kinderen dineert of dat de kinderen in het kinderrestaurant eten. Wij vonden dit laatste ideaal, de kinderen kunnen daar iets eerder eten. Wij legden ze daarna op bed en aten op ons gemak. Er is aan veel gedacht, o.a. slabbers, aankleedtafel, goede kinderstoelen, kinderservies. Onze dochter van 3,5 heeft 6 dagen geskied onder begeleiding van een begeleidster van het hotel. Na de les werd ze met andere kinderen met een busje teruggebracht.

De speel- en opvangruimtes zijn ruim en hebben veel speelgoed en knutselspullen. gebruiken. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Alcohol is exclusief, maar de prijzen zijn redelijk. Wij gaan volgend jaar weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Das Alphotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Das Alphotel in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Das Alphotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Das Alphotel scoort een 8.96 uit 10 op basis van 229 reviews.