9,3

M. de Jong
10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne vakantie met kinderen en kleinkinderen gehad in dit hotel. Super vriendelijk en attend personeel. Ontbijt en avondmaaltijden van goede kwaliteit. Alles ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Ik kan geen min puntje verzinnen. In de omgeving kan fijn gewandeld worden.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig

Irene
29-8-2014

Het is een geweldig hotel, waar je je welkom voelt, de kamers zijn heerlijk, vooral met balkon. Het is een rustige omgeving met de bus voor de deur. Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk. Met kleine kinderen wordt volop rekening gehouden, onze kleinzoon mocht elke dag zeggen wat hij wilde eten. Hij is bijna 3 jaar. De kamers worden elke dag schoongemaakt en zien er dan ook schoon uit, er staat van alles in de badkamer, bv wattenstokjes,zeep. De liften naar de bergen zijn inbegrepen.

Gereisd anders in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische vakantie vol luxe

Irene
3-8-2012

We hebben een heerlijke vakantieweek gehad bij de familie Liebl. Iedereen van het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prima kamers, heerlijke bedden en mooi uitzicht vanaf onze kamer. Het zwembad is gezellig ingericht en voorl de hangligbedden zijn uitstekend om te ontspannen. Het eten is erg goed en wordt gekookt door de eigenaar. de kamers worden elke dag schoongemaakt en er wordt werk gemaakt om de dekbedden leuk neer te leggen op bed.De omgeving is erg mooi en rustig.er is voldoende informatie in de kamer om erop uit te gaan. Het voordeel is dat je een pas krijgt en daardoor zijn de liften en de bussen gratis. Heerlijk om de auto te laten staan en toch veel te kunnen bekijken in het dal en in de hoogte.Ook voor kinderen is het hotel ideaal, er zijn speciale kamers met een extra kamer voor kinderen, die extra leuk ingericht zijn met op kinderen gerichte spullen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhotel Küren in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhotel Küren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.