Hotel Adler

• Ligging t.o.v. pistes6,0

We hebben een aantal aanbieders voor Adler voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Adler in het Nederlands

2006

Gezellig en goed hotel

week 11
30-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Gezellig en goed hotel.Bijzonder vriendelijke eigenaar en gezellig personeel. super eten met keuze en veel variatie. wij waren met een groep van 12 personen en hadden onze eigen wijnstube tot onze beschikking.De bus naar alle skipistes stopt voor de deur van het hotel dus dat was ook perfect.

Gereisd anders in Thu Mar 30 2006 21:57:20 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler in Hirschegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.