Géén boekingskosten

Hotel Sport & Vitalhotel Bachmann

OostenrijkVorarlbergGargellen im Montafon

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sport & Vitalhotel Bachmann voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 16 reviews

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Sport & Vitalhotel Bachmann

• 9Anne Rowie01-08-2014

Waar voor je geld!

Hoewel de eigenaars en het personeel superattent zijn, krijg je nooit het gevoel dat ze zich willen opdringen. Ze hebben de juiste balans gevonden.

Het verblijf is er misschien niet goedkoop, maar je krijgt er heel wat voor in ruil, zowel op gebied van eten als van accommodatie en ligging.

• 10Dana 24-07-2014

Zeer klantvriendelijk!

Hotel Bachmann is zo goed omdat de eigenaars klantvriendelijkheid voorop stellen: niets is te veel, niets is moeilijk. Elk personeelslid wordt opgedragen om deze houding tegenover klanten aan te nemen. Het eten is enorm lekker en van een hoog niveau, de kamers zijn ruim en proper.

Er is geen reden om niet te boeken.

• 9Plessers16-10-2012

Super verblijf

1 week in dit hotel met kinderen. Mooie kamer met aparte kinder slaapkamer. Zeer uitegbreid ontbijtbuffet, warm-koud, super! s ' Avonds heerlijk keuzediner. 1x in de week BBQ en 1 X een zeer zeer uitgebreid buffet menu waarbij koks ook nog eens op vraag koken, met oostenrijkse live- music; Apart kindermenu, was eerder beperkt maar kinderen kregen op vraag een kinderportie van volwassen menu, dit was uitstekend. Prachtige sauna gedeelte, Alles is perfect verzorg. Aktiv card is perfect, hoteleigenaar regelde dit omdat het volboekt was, erg fijn Enkele minpuntjes, harde matrassen op kinderbedden en geen koelkast op de kamer. Wijnkaart vonk ik prijzig.

• 9Familie Ligtendag25-07-2012

goed hotel op het einde van een dal.

dit hotel staat op het einde van een dal op 1400mtr+. Het verblijf is uitstekend, het eten is fantastisch, super kamer en de service is prima.de kinderen hebben genoeg vertier. alleen het zwembad mist een gedeelte voor baby's / kleine kinderen. het dorp stelt niets voor, tanken is 20km verder, maar er is wel een sparwinkel. in het hotel komen veel belgen en opvallend weinig nederlanders? 1 keer in de week is er een buffet, gecombineerd met live muziek. ook is er 1 keer in de week een bbq in het paviljoen in de tuin! heerlijk onbeperkt eten en drinken voor 7 euro pp. het sauna/welness gedeelte is 3 uren per dag beschikbaar. op een heerlijk verblijf kijken wij terug.

• 10Martin14-04-2012

sehr gut!

Wir haben unseren Skiurlaub mit 2 Kindern und den Großeltern dort verbracht. Hotel ist modern und heimelig. Es herrscht ein familiäres Klima. Wir wurden von den Besitzern persönlich begrüßt und mit allen Infos versorgt. Sehr schöne, geräumige Zimmer mit sehr schönem Ausblick auf die Berge und das Tal. Bad, Zimmereinrichtung, TV usw. alles auf aktuell Stand. Sehr schönes Schwimmbad und Wellness Bereich (2 Dampfbäder, 3 Saunen). Die Talstation der Gondelbahn ist ca. 5-7 Minuten zu Fuss vom Hotel entfernt. Wir konnten mit den Skiern bis zum Hotel fahren. Das Abendessen (4 Gänge, 3 versch. Menüs und 2 Kindermenüs sowie Salatbüfet) war super lecker. Auch das Frühstücksbufet war erste Klasse. Die Inhaber haben ein sehr stimmiges Team zusammengestellt: Wir waren am Ende der Sesion dort und das Team war sehr gut motiviert, freundlich und hatte sehr gutes Benehmen. Da merkte man sofot: die Chemie stimmte. Das ist auch sehr wichtig. Insgesamt ein sehr schöner Familien-Urlaub im Hotel Bachmann.

• 9Miet13-08-2011

heerlijk hotel

Dit is echt een zalige plaats om te vertoeven. Vriendelijke ontvangst en aan de receptie vonden ze voor elk probleempje wel een oplossing.Heel mooie ruime kamers en in gargenllen en de omgeving is veel te beleven. Het familie fun programma was leuk voor de kinderen en met nederlandstalige begeleiding. De welnessruimte was super en was heel netjes. We hebben er echt van genoten om ons een weekje te laten verwennen

• 9Saskia02-08-2010

Heerlijk ontspannen vakantie gehad

We verbleven in juli in hotel Bachmann en hadden er een hele leuke vakantie. We kwamen totaal ontspannen naar huis. We hadden een ruime kamer die elke dag zeer grondig gepoetst werd. Het zwembad en het saunagedeelte waren ook zeer proper en aangenaam. Vooral de kids hebben zich geamuseerd in het zwembad. Maar ook de WII-console, de playstations,.... in de kinderspeelkamer konden hen bekoren. Wij hebben dan weer genoten van het lekkere eten en de goeie service. Het personeel in het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De eigenaars slagen erin de gemoedelijke sfeer van Oostenrijk ook in hun hotel over te brengen. Niets is hen te veel. Dhr Fritz brengt zijn gasten met plezier naar de start van een wandeling of haalt ze op. Iedereen krijgt er elk persoonlijk goeiedag, ze kennen hun gasten. Het paar spant zich echt in om je een leuke vakantie te bezorgen. En ondanks het slecht e weer (slechts 1 dag zon, veel regen en zelfs sneeuw) zijn ze daarin geslaagd. Een aanrader!!

• 8De Roo24-12-2009

aanrader

Juli 2009 10 dagen enorm naar onze zin gehad in Gargellen,

Als ik carl zijn verhaal lees zijn wij in een ander hotel geweest,niets dan lof over de service ,ook mooie streek en genoeg omte zien en te doen,

onze 2 kids van 3 & 5 jaar vonden het reuze !

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Carl29-08-2009

Service is kan veel beter !

Onze eerste indruk was goed maar niet overtroffen. Het eten was goed, niets van te zeggen en de ligging was eveneens mooi. We zochten een rustige vakantie en kregen er een. Enkele aspekten waren minder zoals de service en de afrekening. In veel hotels moet uw consumatiebonnetjes signeren wat we een goed idee vinden. Bij dit hotel hoeft dit allemaal niet maar bij de eindrekening na bv 10 dagen is de kans groot dat je de rekening van een ander erbij betaald. Best zelf een boekje bijhouden met uw uitgiften. Wat een grote afknapper was is de service. Er zijn geen dagen voorbij gegaan dat we een glas of bord aan tafel hadden met een stuk uit. Enkele malen heb ik deze gewoon geweigerd omdat het te gevaarlijk was om zichzelf te kwetsen. We hebben zelfs tweemaal een koffiekan gehad met haast de volledige teut eraf ! De borden en het bestek worden als het ware op tafel gegooid. De soep klotst over de tassen op het tafelkleed of in de onderbordjes. Dit is geen 4 sterren hotel.

• 9Familie vandenwyngaerden26-02-2009

FANTASTISCH HOTEL

zeer lekker en uitgebreid eten.De familie fritz en het personeel zijn heel vriendelijk.Kamer zijn ruim en kraaknet.Het hotel ligt vlakbij een lift.De omgeving is er prachtig.Een must voor wandelliefhebbers.Wij gaan dit jaar voor de vierde maal naar bachmann.Echt een vakantie om nooit te vergeten.

Hotel Sport & Vitalhotel Bachmann info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar