Hotel Silvretta

• Ligging t.o.v. pistes6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Silvretta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Silvretta in het Nederlands

Gewoon goed hotel

H. Smorenberg, 19-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijke mensen, alles goed schoon, behulpzaam, eten goed,

Te duur hotel dat aan renovatie toe is

Fam. Korpel, 2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

De inrichting van de hotelkamers is uit de jaren 70. TV op de kamer mag eigenlijk niet zo heten want het apparaat staat boven op een kledingkast vanwege ruimtegebrek op de kamers. Het sanitair (douche/toilet) is wel schoon en wordt goed bijgehouden. De receptioniste is erg aardig voor ons geweest en ook het overige personeel is vriendelijk. Onze koffers werden zelfs naar boven gebracht. Het avondeten was goed, hoewel een salade-bar prettig zou zijn, evenals een apart kindermenu. Met wijzigingen die we aanbrachten op de menukaart werd vaak toch weer wel rekening gehouden (zoals bv vegetarisch of patat voor de kinderen).

Het ontbijtbuffet was te karig voor dit geld. Elke dag dezelfde witte kaiserbroodjes, wat yoghurt en jam en om de dag een eitje. Dit viel ons echt tegen.

Samenvattend vonden wij het gebodene niet in verhouding staan tot de prijs maar wel een hotel met een plezierige sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvretta in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvretta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silvretta scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.