Hotel Silvretta

Tolles Hotel, sehr empfehlenswert

Hanna
4-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mein Mann und ich sind nur zufällig auf den kleinen Ort Gargellen gestoßen. Da unsere kleinen Kinder (3 und 5 Jahre) nicht alleine gelassen werden können, nahmen wir sie mit und entschieden uns letztendlich für das Hotel Silvretta. Das Hotel liegt in Pistennähe und überzeugt mit Freundlichkeit, vor allem bei Kindern. Die Leiterin ist sehr nett und empfing uns herzlichst. Das Essen war lecker und auch die Zimmer gefiehlen uns gut. Wie gesagt, immer wieder gerne, wir sind begeistert und werden nächstes Jahr wieder kommen!

Gewoon goed hotel

H. Smorenberg
19-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vriendelijke mensen, alles goed schoon, behulpzaam, eten goed,

Familienurlaub in Gargellen-Hotel Silvretta

Tom Kordal
18-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Das familienfreundliche Hotel Silvretta hat uns sehr gefallen. Wir sind zufällig auf Gargellen gekommen und bereuen unsere Entscheidung keineswegs.Besonders beeindruckend war der kleine, aber dennoch schöne Wellnessbereich.Eine schöne Atmosphäre und das schöne Skigebiet haben uns einen super Urlaub beschafft. Allem in allem lässt sich sagen, dass dieses Hotel empfehlenswert ist.

vieux et pas sympa

NicoB
10-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes3

l'hotel souffre d'un petit coup de vieux. la chambre avec balcon sud avait le balcon au bout d'un couloir. La nourriture, trop salée n'était pas cuisinée. cordon bleu, boeuf en sauce. Aucun effort. le petit dej s'est limité aux petits pains sec à peine assez pour tout le monde. On devait rester la semaine, nous sommes restés que 3 jours, et encore on aurait du partir plus tot. On s'est installé dans la même station pour moins cher et bien plus sympathique. A l'annoonce de notre départ, la propriétaire nous a presque insulté. Il faut dire que nous étions ses seuls clients alors que le reste de la station avait l'air corectement remplis! pas étonnant.

Gemütliches Hotel im Super-Skiort Gargellen

Cordula Mostek
7-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zufällig sind wir auf den Skiort Gargellen gestoßen - und haben es nicht bereut. Als Unterkunft haben wir uns das Hotel Silvretta in Gagellen ausgesucht. Dieses ist familiär geführt, hat einen guten Service und wir waren so alles in allem zufrieden. Das Hotel hat einen Saunabereich und ein relativ großes Hallenschwimmbad mit toller Aussicht.

Te duur hotel dat aan renovatie toe is

Fam. Korpel
2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

De inrichting van de hotelkamers is uit de jaren 70. TV op de kamer mag eigenlijk niet zo heten want het apparaat staat boven op een kledingkast vanwege ruimtegebrek op de kamers. Het sanitair (douche/toilet) is wel schoon en wordt goed bijgehouden. De receptioniste is erg aardig voor ons geweest en ook het overige personeel is vriendelijk. Onze koffers werden zelfs naar boven gebracht. Het avondeten was goed, hoewel een salade-bar prettig zou zijn, evenals een apart kindermenu. Met wijzigingen die we aanbrachten op de menukaart werd vaak toch weer wel rekening gehouden (zoals bv vegetarisch of patat voor de kinderen).

Het ontbijtbuffet was te karig voor dit geld. Elke dag dezelfde witte kaiserbroodjes, wat yoghurt en jam en om de dag een eitje. Dit viel ons echt tegen.

Samenvattend vonden wij het gebodene niet in verhouding staan tot de prijs maar wel een hotel met een plezierige sfeer.

We hebben een aantal aanbieders voor Silvretta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silvretta in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silvretta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silvretta scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.