Gasthof Pension Wulfenia

12 reviews over Gasthof Pension Wulfenia

• 2019
    10Kitty&Bert06-04-2019

Fantastisch!

Wat een fantastische week hebben we hier gehad. Vlakbij de skilift en een schitterende omgeving. Door de betrokkenheid en goede service van alle medewerkers een warm huiselijk gevoel. De kamers zijn mooi en zeer comfortabel en het sanitair zeer luxe. Ook het eten was fantastisch. Altijd de keuze uit 2 gerechten, vlees/vis of vegetarisch met heerlijke verse groenten.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    10Piet06-09-2018

Super

Was hier voor de 2e keer, maar het is nog beter geworden (kon eigenlijk al niet). Ik kijk altijd wel kritisch naar mijn vakantieadres maar hier kan ik geen minpunten vinden. Ik reis vaak alleen en 1 persoon kamers zijn vaak wat onder de maat , maar hier niet. Eten is prima, ontbijtbuffet uitstekend en het eigenaars en team vriendelijk en servicegericht. Gelegen in het rustige Gargellen, in de zomer een prima uitgangspunt voor bergtouren en een prima Wintersport plaats.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in september 2018

• 10Bert, Kitty en Sydney22-06-2018

In een woord Fantastisch!

Wat een geweldig mooi hotel in de even zo mooie Montafon. Prachtige kamer, luxe badkamer en een huiselijke sfeer in de openbare ruimtes. Iedereen is even vriendelijk en behulpzaam. Het eten is veelzijdig en zeer smakelijk. De omgeving is werkelijk prachtig en er zijn voor vele bezoeken mooie wandelingen te maken. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Mart08-09-2017

Heerlijk!

Voor de eerste keer met onze kleine jongen van 5 maanden op vakantie. Tot rust komen in Oostenrijk was het idee, en dat is goed gelukt! Niet alleen de omgeving is prachtig, maar het pension en het al personeel zorgen ervoor dat je je hier goed thuis voelt. Het pension voelt huiselijk en knus aan. Het ontbijt is meer dan voldoende, het diner is heerlijk en afwisselend. Voor de bierliefhebber is er ook genoeg te ontdekken.

Na een dag wandelen kun je lekker zitten in de tuin (als het weer meezit natuurlijk) Kamers zijn netjes, met mooi uitzicht op de omgeving.

Mochten wij ooit terugkomen voor de wintersport gaan wij hier zeker naar terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Rob en Renate02-07-2017

Perfekt!

alles keurig geregeld. Zeer schone kamer. Supervriendelijke eigenaren en personeel. Het eten is verrukkelijk...

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Henk Hesselink14-02-2017

Fantastische week gehad, aanrader !

Zeer goed. Schone kamers, lekker eten, vriendelijk personeel. Altijd sneeuwzeker, met de wintersport willen we dan ook sneeuw zien en dat heb je hier zeker. Prachtig uitzicht vanaf het Balkon. Vlakbij de lift en de ski uitrusting kan allemaal prima gestald worden in de Wulfenia. Parkeren voor de deur. Zeer comfortabel en we komen hier zeker weer !

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10Ton van der Sanden19-07-2016

geweldige kamers, heerlijk eten, zeer gastvrij

De omgeving is prachtig, zowel in de zomer als in de winter. Ook met hond is dit een echte aanrader. Door de ongedwongen sfeer voel je je direct thuis.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Joost Volker05-03-2016

Geweldig pension, erg gastvrij. Een aanrader!

Gasthof-Pension Wulfenia in Gargellen is ideaal voor de wintersport. Je skiëd tot aan de deur. Zeer gastvrije familie. We hebben hier wederom een geweldige vakantie week doorgebracht obv halfpension (erg lekker gegeten), zeer goede service en mooie kamers. Overigens ook in de zomer zeker aan te bevelen!! Een dik verdiende 10 van ons!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 10Ronald van Overmeeren29-09-2015

Fraaie ligging in ideaal wandelgebied, kleinschalig pension, gerund door hartelijke en zeer attente familie. Uitzonderlijk goede keuken van eigenaar/kok, die ook eigen bier brouwt.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Piet Groenleer04-09-2015

uitstekend

Prettige ontvangst door de nederlands sprekende gastvrouw , goed verzorgde kamer met voor wie dit nodig heeft een prima wifi verbinding. Op culinair gebied iedere avond een verrassing van prima kwaliteit . Het pension is gelegen in het rustig gelegen Gargellen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in september 2015

1 tip over Gasthof Pension Wulfenia

• Joost Volker, 18-02-2014 Rapporteren

Mooi skigebied, ideaal met kinderen. Ook erg leuk om de skisafari te doen van Vorarlberg achter een pistenbully laten trekken de pas over naar Tirol.

0 vragen over Gasthof Pension Wulfenia

Gasthof Pension Wulfenia info