Appartement Haus Ritzenspitze

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Vorarlberg, Gargellen im Montafon

Op vakantie geweest naar Haus Ritzenspitze?

8.4Fantastisch

9 reviews over Appartement Haus Ritzenspitze

• 2018
    9johnny24-02-2018

heel erg goed

Alles klopt in dit appartement. (kind) vriendelijk en erg schoon.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9desammetjes03-03-2015

fantastische plek!

Dit was ons eerste keer in dit appartement, maar wat een fantastische plek wij hebben hier een geweldige vakantie gehad! De ligging is perfect vanuit het appartement loop je zo de piste op die direct naar de gondel gaat. Achter het huis is een sleepliftje waar de kinderen nog heerlijk alleen kunnen skien. Naast het huis is een pizzeria waar ze heerlijke pizza's hebben. Toen wij aankwamen werden wij heel vriendelijk ontvangen door hele aardige eigenaren. Wij hadden het 4 pers app Rong die niet groot was maar wel zeer schoon en netjes en absoluut niet sterk verouderd zoals in eerdere reacties is aangegeven. Het enige wat een beetje spannend was is de laatste kleine 100m naar het appartement, dit is een heel steil weggetje waar je alleen omhoog komt met sneeuwkettingen. De eigenaar bood eventueel aan om het voor ons te doen, maar het is ons uiteindelijk zelf gelukt. Wij waren zo tevreden dat wij direct weer voor volgend jaar hebben geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 5dwergberk27-02-2012

Geen aanrader: klein en sterk verouderd!

Het enige wat positief is aan dit appartement is het feit dat het direct aan de piste ligt. Het appartement zelf is wel schoon, maar zeer klein en vertoont allerlei (kleine en grotere) gebreken. Het door ons gehuurde appartement was gelegen op dezelfde etage als de woning van de verhuurder waardoor je voortdurend het idee had dat je op visite was. Op website van de accommodatie staat dat er een vaatwasser aanwezig is, hetgeen dus niet het geval is. We waren met 3 personen, maar er was maar voor 2 personen beddengoed en handdoeken. Kortom: geen aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 7Kruize13-02-2011

Appartement aan piste

Een klein appartement maar aardige mensen, schoon en aan de piste.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Houten1405-03-2010

Gezellig Oostenrijks appartement (met veel hout)

Het appartement ligt direct aan de piste op ca. 1540 m. hoogte, naast Pizzeria D'Barga, waar je heerlijk kunt eten en gezellig buiten kunt zitten. We konden eerst met de sneeuwkettingen niet omhoog komen maar de eigenaresse heeft ons daarin gelijk geholpen: les gekregen: gassen en toeteren! En inderdaad de rest van de week hebben we dit ook met succes toegepast. Bij binnenkomst rook je al dat alles schoongemaakt was. Het appartement was ook zeer schoon. Voor de ski's was een enorme plek vrij in de garage waar ook de skischoenen op speciale schoenverwarmers kon worden geplaatst. Ook waren er diverse sleeën die je mee mocht nemen om te gaan rodelen. We werden verwelkomt met Wijn en snoep. Toen we weggingen kregen we een presentje en een knuffel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Appartement Haus Ritzenspitze info