Hotel Bradabella

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°8°
Hotel Bradabella

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bradabella voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bradabella in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heerlijk!

Mirjam
17-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een geweldige kerstweek gehad in Gargellen. Service in Bradabella is ronduit top. Zowel van eigenaresse Doris als haar medewerkers. Het kunnen stallen van skies en schoenen bij de lift maakt dat de ligging wat verder van piste ook geen probleem.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bradabella in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bradabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.