Appartement Alpenhaus Montafon

AppartementWeer vandaag13°9°
Appartement Alpenhaus Montafon
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenhaus Montafon voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Alpenhaus Montafon in het Nederlands

Fantastisch, gastvrij en schoon.

De Haan
19-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer gastvrij ontvangst en enorm goede bedden. Hygiene is zeer goed. Skidepot is zeer goed en handig.

heerlijk appartement op een top locatie

arjen van der wal
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alpenhaus is goed gelegen, aan eind van de dag ski je zo naar app. De beheerder van de appartementen staat altijd voor je klaar als er vragen zijn. Gewoon goed !!

Heerlijke vakantie met alles in de buurt

Suzanne
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel fijn appartement met goede voorzieningen, gondel op loopafstand, net als restaurantjes, apres ski barretjes en winkels.

fantastisch

Hans
    23-1-2018
    • Ligging t.o.v. pistes9

appartement zeer schoon en comfortabel. prachtige omgeving en vlak bij de skipiste.

Vriendelijke man achter de receptie, die veel voor zijn gasten overheeft.

Oude reviews (archief)

Super

hans
    10-9-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden een heel mooi appartement .De beheerder is heel behulpzaam en je kan

iedere ochtend verse broodjes laten bezorgen.

Mooie wandelingen te maken vanuit Gargellen en de skibaan is dichtbij.

Perfect!

Mirjam
    28-6-2015
    • Ligging t.o.v. pistes10

Net voor het begin van het zomerseizoen hebben we hele appartementengebouw voor ons alleen. Heerlijk rustig! Prachtig ingericht appartement, heel sfeervol en compleet! De Nederlandse beheerder is erg aardig en behulpzaam. De Bergbahn is maar een paar minuten lopen. Gargellen is een leuk dorp met prima restaurants. Aardige mensen. In de zomer is dit echt een aanrader voor wandelaars.

Prima!

laurens
    21-8-2010
    • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement in een gezellig huis in een zeer kindervriendelijk skidorp.

Heerlijke familievakantie gehad

Annemiek Feenstra
    29-4-2009
    • Ligging t.o.v. pistes8

Alpenhaus Montafon is een heerlijk niet al te groot complex waar wij al meer dan 30 jaar de kerst doorbrengen met de hele familie. Ook in de zomer is het prima vertoeven met allerlei dagprogramma's voor de kinderen, hoewel het dorpje zelf natuurlijk erg rustig is.

Het complex is van buiten onlangs volledig gerenoveerd.

Voor deze prijs zit je op een superlocatie in een supergezellig dorpje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenhaus Montafon in Gargellen im Montafon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenhaus Montafon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alpenhaus Montafon scoort een 9.33 uit 10 op basis van 9 reviews.