We hebben een aantal aanbieders voor Egg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Egg voor je op een rij gezet:

Reviews over Egg

Heel mooi en afwisselend gebied.

M. Quodbach
    9-8-2016

Gratis bregenzerwaldcard, in de zomer, waarmee je gratis in alle liften in de regio kunt, 7 stuks. Gratis vervoer bus. Mooi wandelgebied. Dicht bij de Bodensee. Bezoek aan Mainau in Bodensee goed te doen. Leuke plaats, genoeg winkels. Grote supermarkt Sutterluty. Heerlijk bakkertje. Leuke restaurants in de buurt of omliggende dorpen. Didamskopf prachtig. Mooie zonsondergang te zien. Bezoek aan Lech, mooie rit er naar toe. Genoeg te beleven. Wij sliepen bij appartement Nitz. Mooi appartement, er zijn 2 appartementen en eigenaar had veel mooie, leuke tips.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Goed gebied voor beginnners

romanbussem
    2-5-2014

Egg heeft niet zo'n groot skigebied boven het dorp, met veel mogelijkheden voor kinderen en beginners. Voor de meer ervaren skiërs is het minder uitdagend. Maar ze richten ook echt op beginners en kinderen. De onderhoud van de pistes is niet goed. Al vrij vroeg zijn de pistes helemaal uitgesleten.

Gereisd Anders in januari 2014

Een heerlijke ontspannen vakantie.

Erik Middel
    27-7-2009

Appartement gehuurd via het gasthaus Traube. 110 m2 3 slaapkamers 2 balkons uitzicht over het dal 7 km naar de bergen beginnend op 1200 m. Heerlijke rust. 2 volwassenen en 2 kinderen voor € 46,-- per nacht. Bussen, zwembaden en kabelbanen gratis.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Wij komen er al jaren, vermaken ons altijd prima

familie Doorakkers
    10-3-2007

Wij komen er al jaren, vermaken ons altijd prima. In het dorp is niet veel te beleven. Het ski gebied is echt een aanrader voor gezinnen met kinderen. Niet te groot, prima Alleen als er weinig sneeuw ligt is er niet veel te doen voor de kinderen.

Gereisd Familie in februari 2007

Het is alsof je er thuis komt

Nicol Groenen
    2-2-2007

Het is alsof je er thuis komt. Gemoedelijk, vriendelijk, sfeervol en bovenal geweldig mooi skigebied voor families met kinderen/ en/of opa's en oma's die niet van teveel drukte en snelheid houden, maar vooral voor sfeer, het buitenleven, rust en de mooie natuur houden met op tijd wat lekkers. Een echte aanrader!!

Gereisd Familie in februari 2006
Egg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews