Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Sonne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Sonne in het Nederlands

Zeker geen aanbeveling voor groepen!

Dirk W.
3-9-2016

Recentelijk gerenoveerd en hierdoor fris van uitstraling. Helaas is de mentaliteit van het personeel niet prettig. Men is niet flexibel en wenst geen enkele concessies te doen. Denk hierbij aan tijden van het ontbijt. Bijboeken of annuleren bij eerder vertrek. We zijn er meerdere dagen geweest en regelmatig werden de kamers niet schoongemaakt en bleven schonen handdoeken uit.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Sonne in Dornbirn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.