Hotel Andreas Hofer

Hotel Andreas Hofer

Kleine hotels
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Andreas Hofer voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Andreas Hofer in het Nederlands

Veel te duur voor deze kamers.

Henk
26-7-2014

Het is niet veel beter dan een hostel. Inderdaad kleine, beroerd ingerichte kamer. Wij hadden de 4pk aan de voorkant.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

goede locatie, maar dat is dan ook alles

Fransisca
12-9-2011

Hotel Andreas Hofer is niet aan te raden. De locatie is echt prima. Loopafstand van het centrum. Maar de kamers zijn onvoldoende. Op de bovenste etage aan de voorkant zijn de badkamers echt ontzettend klein. Zelfs ik kon moeilijk op het toilet komen (161cm). Daarnaast kunnen ze de schoonmaakster beter ontslaan.. o nee, dat deed zijn vrouw geloof ik... Dikke laag stof in de radiator, van zeker 2 jaar oud. Een haar in de wasbak... (zwart en ik ben blond). De meubels stonken nog naar rook... Ooit mocht je er waarschijnlijk nog roken. Na gevraagd te hebben of ze de kamer nog een keer konden schoonmaken, was de haar weg, maar de radiator was met geen vinger aangeraakt. De 2e nacht zijn we verhuist naar een kamer aan de achterkant. De kamer was wel iets ruimer, maar ook daar had was de kamer niet schoon. Gelukkig maar 2 nachtjes geweest. Eens maar nooit weer.

Toen we op bezoek waren bij lokale inwoners en vertelden waar we logeerden, trokken ze hun neus op... tja dat zegt meestal al genoeg

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Andreas Hofer in Dornbirn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Andreas Hofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.