We hebben een aantal aanbieders voor Doren voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Doren voor je op een rij gezet:

Reviews over Doren

Mooie omgeving met wandelingen voor jonge kids

Wil Wagemans
    10-7-2012

Doren is eem rustige plaats. Vanaf hier heeft men de mogelijkheden uitstapjes te maken naar bijv. klein walsertahl, insel mainau. Verder krijgt men een bregenzerwald karte waardoor men gebruik kan maken van alle liften in de omgeving als ook openbaar vervoer en buitenzwembaden.. allen gratis.. Deze combinatie maakt het een aantrekkelijke vakantie bestemming.. Bregenz is een leuke plaats aan de bodensee voor als men een dagje wil winkelen. of de lokale dierentuin bezoeken met een mooie valken show.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een klein dorpje met een zonnige ligging

Ruud Boehlé
    15-9-2008

Doren is een zeer zonnig dorp en door haar gunstige ligging een prima uitvals basis voor mooie tochten en wandelingen in de bergen, maar ook voor tochten naar Duitsland, Zwitserland en Liechtenstein. In de winter ben je vlak bij mooie skigebieden zoals Damuls, Au en het Kleinwalsertal.

Gereisd Met partner in september 2008
Doren scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews