Hotel Mittagspitze

Meer hotelinfo

16 reviews over Hotel Mittagspitze

• 8Phineke23-09-2015

Goed Hotel

Het hotel ziet er goed uit.De ontvangst was wat minder.De mevrouw achter de receptie bracht ons wel naar de kamer maar veel informatie gaf ze niet.We vonden haar wat stug,later viel ze reuze mee De matrassen op de bedden waren erg zacht en doorgezakt.Toen we zagen dat er op een andere kamer nieuwe matrassen werden bezorgd ben ik ook naar de receptie gestapt.Na het ontbijt lagen de nieuwe matrassen al op ons bed,klasse.Het eten was goed,twee keer per week een buffet,die ruimte was wat klein zodat je elkaar in de weg liep,vooral als er ook een bus met gasten was.Verder waren we zeer tevreden,wat ik miste was een koelkastje op de kamer.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Marian de Jong02-04-2015

Perfect hotel on prachtig skigebied

Hotel Mittagsspitze in Damuls is een prachtige hotel met veel goede voorzieningen in een mooi gebied. Aan de piste, zeer schoon, mooie kamers, wellness, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Plaats om zeker terug te gaan! Wij hebben genoten!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Van Driessche25-02-2015

Aanrader !

Wij waren er slechts voor één nacht en zijn heel positief over ons verblijf. Bij aankomst wel lang moeten wachten omdat de receptionist maar bleef telefoneren... De maaltijden waren heel verzorgd en lekker, met een uitgebreid ontbijtbuffet. De wellness is verzorgd maar heel erg druk. De supergladde vloer daar is eerder gevaarlijk... Bij ons vertrek kwamen we op de parking de manager tegen die ons persoonlijk kwam 'uitzwaaien'. Leuk !

• 10Ligging t.o.v. pistes

Anders

• 10H. ter Braak28-03-2013

Prachtig hotel met uistekende service

We hebben 3 nachten geboekt in dit mooie hotel in Damüls in maart 2013. Een uistekend hotel met prima service. We hadden een mooie en ruime hotelkamer in het nieuwe gedeelte van dit Hotel. Hier was ook de Wellness met sauna's. Alles nieuw met gratis handdoeken, een prima saunalandschap. Verder het avondeten was meer dan we hadden verwacht. Prima van kwaliteit en zeer goede bediening. Ook het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De ski-liften zijn met de auto op 3 minuten of op de ski vanuit het hotel te bereiken. (Je moet dan wel 100 meter bergop lopen op naar de lift af te dalen op de ski). Ook heeft het hotel elka dag wel een extratje voor de gasten zoals een Gala-avond met vooraf (gratis) drankje of een "strudel" middag. Kortom wij zullen zeker weer een keer boeken en dit hotel opnieuw bezoeken. Mittagspitze bedankt.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 5Mariska den Otter04-09-2012

Hotel met veel wisselende busgezelschappen

Hotel Mittagspitze in Damüls is een hotel waar veel busgezelschappen verblijven of stoppen voor een diner. Dit hebben wij als zeer vervelend ervaren omdat deze gezelschappen het hotel als het ware "overnemen". Voorbeelden hiervan zijn: invasie van opdringerige zeer luidruchtige mensen bij het buffet, muzikale begeleiding tijdens het diner van de busgezelschappen en "in beslag name" van de lobby (te denken valt aan filmvertoningen voor de busgezelschappen en de reisleider houdt er "kantoor" voor de busgezelschappen). Wat hebben wij uit eigen ervaring geconstateerd dat de receptie van dit vier-sterrenhotel na 20.00 uur onbemand en onbereikbaar is. Dit kan grote gevolgen hebben wanneer er zich bijvoorbeeld calamiteiten voordoen. Het aantal hotelgasten zal toch snel in de buurt van de 150 komen. De mobiliteit van sommige hotelgasten is ook nog eens matig, zodat tijdens een calamiteit dit als extra complexiteit kan leiden.

• 8J.F. B18-05-2012

Kamer 37 nooit meer !!!

eenpers.kamer 37 is zéer klein nl. 3x 1,80 cm met daarop wc,wastafel,douche, kleerkast,bed 1,80x70cm.en tv.Je hebt er maar 1,5m2 ruimte

Deze nooit meer !!!

• 9arnold meuleman -reisleider20-09-2011

prachtig

Prima - voor herhaling vatbaar. We waren met 51 gepensioneerden van Okra)Lede(België). Fantastisch hotel : mooie kamers, prima eten en vriendelijk personeel. Een mooie, niet te vergeten reis.

• 8P.Jansen19-07-2010

erg rustig goede kamers

In zomer erg rustig eten was prima alleen voor gerechten was bijna iedere dag het zelfde veder vriendelijk personeel

• 9marieke bartels 20-02-2010

Bezocht febr 2010

Prima kamers, je moet alleen zorgen dat je niet de kamers hebt op de hoogste verdieping. We sliepen daar de laatste nacht. Deur van de badkamer kon niet open, heel erg klein en je betaalde er gewoon een forse prijs voor.Prima oostenrijkse keuken, geen gezellige bar om 'savonds wat te drinken. Wel apart rokers gedeelte. Prima pistes, groot skigebied. Winterbanden wel aan te bevelen voor de laatste klim naar het dorp, van 700 naar 1400 meter.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9ada en henk26-05-2009

zeer goed,vriendelijk personeel

niet al te groot maar zeer net hotel met zeer vriendelijk personeel en zeer goede keuken.

bezocht mei 2009

1 tip over Hotel Mittagspitze

• Mariska den Otter, 04-09-2012

Als je van een rustige nachtrust wilt genieten, boek dan geen kamer in het familieappartement Nebenhaus op 800 meter afstand van het hotel. Het appartement bevindt zich namelijk boven een pizzeria/bar. In de bar wordt tot in de late uurtjes (zeker 3 uur 's nachts) zeer luidruchtige muziek gedraaid. Het in de reisgids (Holland International) genoemde appartement met de oppervlakte van 45m2 geldt alleen voor appartement nummer 6. De andere 5 appartementen zijn beduidend kleiner dan 45m2!

0 vragen over Hotel Mittagspitze

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Massages