Hotel Madlener

Laatste review

goed hotel

M,
2-10-2016

mooie grote kamers met mooi uitzicht, personeel heel vriendelijk .De keuken is voortreffelijk en genoeg variatie.we geven geen vier sterren voor de service dat kon beter maar we betaalden dan ook niet wat je normaal voor een vier sterren hotel betaald.Wat jammer is dat er in de zomer vaak een bus mensen voor een nacht komt, die vervolgens bij het ontbijt alles weg halen en inladen voor onderweg..Dit wordt dan niet aangevuld dus de gasten die erna komen ontbijten hebben het na kijken,dit kan beter.verder was het een aangenaam hotel waar we zeker nog eens terug willen komen.in de zomer gratis liften en bussen is een mooie bijkomstigheid.er is veel wandel mogelijkheid soms wat stijl voor mensen die niet goed te been zijn.het is geen dorp met winkels en veel restaurants maar wel met geweldige natuur en rust.

Kenmerken

2-10-2016

Een fantastisch hotel

Verborgt R
16-9-2016

Hotel Madlener ligt op 1350m hoogte in een prachtige omgeving. Het hotel wordt perfect geleid door Alexandra en ze heeft een team van supergemotiveerde en vriendelijke personeelsleden onder haar. Het eten is heel lekker en gevarieerd. Ook op het ontbijt is niets aan te merken en is heel uitgebreid. Kortom, een hotel om zeker naar terug te komen.

Rustig gelegen bij een bergbahn

A.Boon
14-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel maakt een prettige indruk met vriendelijk personeel.

Op mijn verjaardag werd ik verrast door een prachtige bos rozen en een glas Champagne.dit vond ik zeer attent,Het hotel ligt op loopafstand van een bergbahn en hier zijn veel mogelijkheden om te wandelen.De verzorging was prima en het personeel zeer vriendelijk en correct

Heerlijk hotel

Evelien van der burgh
28-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten, bedden en ligging hotel zijn top

Goed hotel, niet voor jonge kinderen

Van der Wielen
4-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Keurig hotel met goed eten. Echter het overigens aardig bedienend personeel werkt niet echt samen wat zorgt voor "bijzonderen" situaties. Ze doen zeker hun best, maar er wordt niet geluisterd naar afwijkende wensen. Skigebied is niet echt kindvriendelijk of geschikt voor beginners. De blauwe afdalingen zijn elders gewoon rood.

Fijn hotel met uitstekende service

Nathalie
8-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen februari zijn we een aantal dagen in hotel Madlener geweest. Het personeel is erg vriendelijk, de bediening in het restaurant is goed, het eten is uitstekend. Elke dag een 5 gangen menu, op zondag een 6 gangen gala diner en op maandag het boerenbuffet. Gratis locker bij de Uga lift, waar je in een paar minuten naar toe loopt. Ook stoppen er meerdere bussen voor de deur, die je naar de liften brengen. Het skigebied is een aantal jaar geleden uitgebreid en heeft daarmee een aantal mooie pistes erbij gekregen. De kamers zijn ruim, schoon en goed. Kortom een fijn hotel met uitstekende service.

Goed hotel

D
8-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hadden een ruime kamer geboekt en bij aankomst bleek dat wij in een nieuw appartement aan de overkant van de straat mochten vertoeven. Erg netjes en modern ingericht. Keuken met alle faciliteiten. Mooie douche en een apart toilet. Ruim opgezet. Zowel het ontbijt als het avondeten waren heerlijk. Met Pasen hadden ze een extra bijzonder menu. Het hotel is een paar minuten lopen van de liften af. In de omgeving is qua winkels of uitgaansgelegenheden weinig te vinden. Het enige nadeel was, dat wij eerder wilden vertrekken dan het hotel + ontbijt open was. We hadden dit de avond van te voren aangegeven, maar konden die ochtend onze sleutel nergens inleveren (ook geen brievenbus o.i.d.) Dat was een vervelende afsluiter. Het personeel is aardig, maar niet direct hulpvaardig.

• Ligging t.o.v. pistes7

Mooie ruime kamer met groot balkon en prachtig uitzicht. Goed ontbijt en avondeten, ruime keuze. 350mtr van de piste, maar voor wie dit te ver vindt, de bus stopt voor het hotel en anders brengt en haalt jr.chef Philip je!!!!

Kortom een prima vakantie gehad!!!

Prima Hotel met mooie grote kamers

Vakantieganger
10-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ik ben begin augustus 2009 naar dit hotel geweest. Wij kregen hele grote kamers met balkon met een geweldig uitzicht. Het waren mooie kamers alleen waren de matrassen wel aan vervanging toe, want aan het einde van de week voelde ik wel mijn rug. Wij hadden half pension en het eten was lekker en als je iets niet luste kregen wij een alternatief aangeboden. Het personeel was vriendelijk alleen een apart soort humor. In het geheel vond ik het een goed hotel wat zeker de vier sterren waard is, alleen ver van alles. Er waren geen snelwegen in de buurt te bekennen, alleen smalle bergwegen waar je dus niet al te hard kan. De dichtbijzijnde stad is 45 minuten rijden met de auto.

aardig maar niet bijzonder

m terpstra
22-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Ligging t.o.v. pistes3

goed eten, jammer van de bediening, kamers in E catagorie wel erg eenvoudig, ligging perferct

We hebben een aantal aanbieders voor Madlener voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Madlener in Damüls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Madlener zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.