Appartement

perfect appartement

j.veltman
5-11-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

perfect appartement gelegen aan de pistes van Damuls

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2011

Prachtig nieuw appartement

Ad
29-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtige plek, aan de piste en naast de ski-school voor de allerkleinsten. Goed ingericht, maar verwacht geen gezellige frutsels, vooral functioneel. Alles ziet er erg netjes en verzorgd uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastiche plek

Esther
14-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit jaar met de kerstdagen in Haus Bickel verbleven in een 4p. appartement. Vorig jaar heeft de familie het hele huis gerenoveerd en het is prachtig geworden en uitgevoerd met hoogwaardig materiaal. Veel hout, vloerverwarming, prachtige badkamer, goede keuken. 's Morgens skietjes aan en je staat voor de deur op de piste en kinderweide. Een minpunt vonden we alleen dat er geen lekkere bank was om 's avonds in te hangen. Je zit rond de keukentafel op stoelen of een houten bankje.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bickel in Damüls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bickel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.