Aparthotel Garni Alpina

gastvrij en goed verzorgd

Erik en Dineke
12-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

In de zomer een ferienwohnung gehuurd. Schoon en goed onderhouden kamers. Attente gastheer en gastvrouw met leuke tips voor uitstapjes. Mooie groene omgeving en in de zomer een prima wandelgebied.

Prachtig appartementen-hotel

Charlotte Prenger
8-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartementen zijn zeer verzorgd en ruim. Goede keukenuitrusting (incl. vaatwasser), ruime living, goede bedden. De eigenaren onderhouden de appartementen met veel zorg en verwachten van de gasten dat zij dit respecteren. Een voorbeeld hiervan is het natrekken van de douchewanden om zo kalkaanslag te voorkomen. Een kleine moeite. Een ander voorbeeld is dat verwacht wordt dat (tijdens de winterperioden), in huis op huisschoenen wordt gelopen. Dit voorkomt de inloop van sneeuw en viezigheid.

Appartementen-hotel beschikt over Sauna en Fitness. Lift en Apresski zeer nabij. Ook goede restaurants in de nabije omgeving. Wij komen zeker weer!

Goed Aparthotel

Brim
30-7-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een goed Aparthotel voor in de winter. Goed gelegen bij de pistes. Eigenaren zijn vriendelijk. Wij hadden in de zomerperiode een Ferienwohnung, welke zeer netjes onderhouden was en voorzien van vaatwasser. Wel jammer dat je als gast de douche-deur (glas) zelf met een trekkertje schoon moest maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Alpina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Garni Alpina in Damüls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Garni Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Garni Alpina scoort een 6.6 uit 10 op basis van 3 reviews.