Hotel Damülser Hof

58 reviews over Hotel Damülser Hof in het Nederlands

Zeer teleurgesteld, nooit meer

D.H.Mulder, 4-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In een eerder review hebben wij een hoge waardering uitgesproken over dit hotel. Echter tijdens ons laatste verblijf is het vertrouwen volledig verdwenen. In verband met allergie zoeken wij altijd hotels waar absoluut geen huisdieren mogen komen. Deze toezegging hadden wij gekregen, zelfs zwart op wit. Echter nu werden wij geconfronteerd met huisdieren, zelfs op de kamer die ons bij een vorig bezoek als absoluut huisdiervrij was aangeboden. De directie er op aangesproken. Men gaf aan dat de betreffende familie al 40 jaar daar kwam en dus ook hun hond mee mochten nemen. Vervolgens was de eigenaresse niet meer aanspreekbaar over deze vertrouwensbreuk.

Dus wij komen daar nooit meer terug!

Heel goed hotel in Damuls

Ronald, 30-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heel goed hotel in Damuls. Mooi groot binnenzwembad, perfecte welness met mooie ruime sauna's en heerlijke rustruimte's met gratis thee. Uitgebreide fitness met zeer goede apparatuur. Zeer goed gezellig ingericht restaurant met 5 gangen (keuze)diner en éénmaal per week speciale avond (bv. fondue, bauernbuffet) en 's ochtends een gevarieerd ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel dat de gerecht netjes inclusief uitleg serveerde en alles verder goed in de gaten hield. Dhr. Klauser kwam tijdens het diner altijd bij iedere tafel een praatje maken, hetgeen wij zeer leuk vonden. Een nette ruime kamer met balkon en een fantastisch uitzicht, die dagelijks grondig schoongemaakt werd. Het is een prima uitvalsbasis om m.b.v. de Bregezerwaldkaart (gratis kabelbanen) in de bergen te gaan wandelen. Tevens is het op rijafstand van o.a. Bregenz (Bodensee), Lech en Liechtenstein. Al met al een hotel om vaker te bezoeken, dus we komen zeker nog een keer terug.

Gewoon genieten

Nikolaj, 4-9-2015

Wij verbleven hier voor het derde jaar op rij. Prijs/kwaliteit is echt top. Mooie en ruime (familie)kamer (2+3). Zalig ontbijt en verfijnd avond menu. Wellness is perfect. Personeel uitermate vriendelijk, ook voor kleinere kinderen.

Super hotel, prima eten

D.H.Mulder, 25-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eigenaren waren erg vriendelijk ook naar hun personeel, waardoor een zeer gemoedelijke, vriendelijke sfeer ontstaat. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, prima diner met meer keuze mogelijkheid. Kamers waren zeer schoon en comfortabel.

De ligging is uitstekend op een paar minuten lopen van de piste en wandelgebied in de zomer. Wij komen hier hopelijk nog vaak terug!!!!! Prachtig, uitgestrekt skigebied met veel rustige eetgelegenheden. Rustige omgeving, maar Damüls is geen dorp en biedt weinig vertier. Dus vooral voor rust en natuur zoekende vakantieganger.

beter kan niet

hennebel, 16-5-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi hotel,mooie kamers(vernieuwd),prachtige omgeving. Wij zijn hier geweest in de zomerperiode van 2011.Heel mooi zwembad. En de kers op de taart was het weer: altijd prachtig weer gehad. Slechts één dag deed het kwik een duik van niet minder dan 30°C op 27 augustus 2011(van 29 graden naar temperaturen rond het vriespunt).Het eten is gevarieerd ,vers en lekker.Kwaliteit van de hoogste plank.Ook hebben wij een kindje dat allergisch is aan alles wat rood is:Men heeft dus vele keren aangepaste menu's moeten maken,deze werden steeds mooi geserveerd

beter dan dit hotel kan niet het is zeker een aanrader wij waren met 5 personen 1 tip zeker boeken !

mooi hotel

Jarne hennebel , 18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer leuke plek

hennebelJ, 18-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

damulser Hof is een zeer mooie plaats om zowel te vernachten als te wandelen vriendelijk personeel zwembad tot op de puntjes verzorgt je kan er ook mooie wandelingen maken de kamers zijn zeer luxe ingericht wij waren daar in de zomer een dikke proficiat aan het personeel de ober edin was zeer vriendelijk

Super hotel

Familie asselé, 31-8-2013

Dit is echt een supergezellig en zalig hotel. Mooie grote kamer, met voldoende plaats voor 2+3. Enige nadeel is dat één van de kinderen op een uittrekzetel moest slapen en die was vrij hard. Lekker eten: 's morgens kiezen uit 3 gerechten, waarvan 1 vegetarisch. Verzorgde en vriendelijke bediening. Prachtige ligging en uitvalbasis om de streek te verkennen.

Alleen jammer dat WIFI tegen betaling is.

Perfect hotel

Theo kamp, 6-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schitterend hotel met mooi uitzicht. Schitterende sauna en zwembad. Het is wel een klim om er te komen maar dan heb je wel wat. Bediening in het restaurant was prima en correct. Jammer dat er in de avond weinig te doen was.

Het beste hotel dat we ooit hebben gehad

Francis, 10-5-2012

We hebben een aantal aanbieders voor Damülser Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Damülser Hof in Damüls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Damülser Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Damülser Hof scoort een 8.39 uit 10 op basis van 59 reviews.