Camping Erne

11 reviews over Camping Erne in het Nederlands

Uitstekend

Ive
16-8-2019

Fijne kleine camping. Vriendelijke eigenaresse. Supermarkt naast camping, restaurant tegenover. Zwembad dichtbij. Minpuntje er zijn maar 2 douches. Wel zuiver.

Geweldig

Fam van Loo-Crijns
25-7-2019

Super camping, sanitair super verzorgd en schoon. Douchen kost 50 cent. Er zijn geen vaste plaatsen en als het druk is kan dat wat vervelend zijn. Wij hebben hier zelf gelukkig geen last van gehad omdat we een mooie grote plaats kregen. Supermarkt en bakker naast de camping, evenals het gratis zwembad met speeltoestellen. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam, komt elke dag een praatje maken en helpt daar waar nodig is. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Mooie rustige camping met een schitterend uitzicht

Fam. Romijn
8-7-2018

Schitterend uitzicht. Mooi schoon sanitair. Verzorgde rustige kleine camping, plaats niet afgebakend. Het gemak van een supermarkt en bakker om de hoek. Zwembad (gratis) naast de camping. Met de klostertal kaart die je krijgt kan je gratis met de bus, zwembad en korting op de kabelbanen. De campingeigenaren zijn heel erg attent en behulpzaam, komen iedere dag even vragen hoe het gaat en bellen of er hutten, kabelbanen in bedrijf zijn. Alles top,

Gereisd Met partner in juni 2018

Topcamping

Hendrik
27-8-2017

Heerlijke tijd gehad op camping Erne. Voor het derde jaar op rij genoten van de rust en al het natuurschoon. Het uitzicht vanaf de camping is adembenemend! Met de Klostertalkaart krijg je veel korting op verschillende activiteiten en kan je gratis met de bus. Ook kan je daarmee gratis zwemmen in het naastgelegen zwembad. Angelica, de eigenaresse is echt ontzettend gastvrij en betrokken. Ze wil je overal mee helpen en komt dagelijks vragen hoe je dag was. Het sanitair is blinkend schoon.

Prima camping, centraal gelegen in Voralberg

W. Bruins
17-8-2017

Omdat de Arlbergtunnel afgesloten was zijn we op deze camping terecht gekomen. Een prima camping met zeer goed sanitair. Geen afgebakende plaatsen, wat nog wel eens voor verrassende situaties kan zorgen. Een zeer behulpzame eigenaresse. Op de camping zelf is weinig te doen, maar in de omgeving des te meer. Bovendien kun je met de regionale OV-kaart (gratis) op veel plaatsen komen zonder de auto te moeten gebruiken. We komen hier vast nog een keer terug.

rustige camping voor alle seizoenen

Theo&Willem
28-4-2017

Wij kwamen hier bij toeval uit en zijn er gebleven. Onze caravan staat er het hele jaar. Camping Erne heeft 35 vlakke staanplaatsen (waarvan nu 7 vast) alle met 12-16 amp. stroom en kabelTV. Van half februari tot eind oktober is het een zonnige camping. Het sanitairgebouw is uitstekend en zeer schoon incl een kleine recreatieruimte. De camping ligt aan het riviertje de Alfenz, midden in een klein dorp met 2 restaurants, een supermarkt, buitenzwembad, bank, postagentschap en de bushalte op korte loopafstand. De omgeving is zeer geschikt voor wintersport, mountainbikers en bergwandelingen. Honden zijn toegelaten. Voor kleine kinderen zijn er geen voorzieningen. De eigenaren Angelika en Thomas zijn zeer dienstverlenend. Bij Camping Erne zijn ook kamers en appartementen te huur. De S16 (voor doorgaand verkeer) gaat bij Dalaas door een tunnel.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Superfijne camping.

Rosalien Eshuis
26-11-2016

Dit jaar hebben we op de heen en terug reis naar Italie heerlijk een paar dagen op camping Erne gestaan. We waren hier al in 2015 geweest, en vonden het een heerlijke plek! De camping is super schoon, alles is aanwezig, de supermarkt ernaast, en het is er heerlijk rustig! De eigenaresse, Angelica doet er alles aan om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Echt een aanrader! Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd Met partner in september 2016

Fantastische camping met supergoede service.

Marielle en Aad Visser
5-10-2016

Wij zijn in juni 2 weken hier geweest en wat hebben we het heerlijk gehad.

Het is een hele kleine camping. (50 plaatsen) daardoor is het personeel zeer betrokken en vraagt met regelemaat of alles naar wens is. Met elke vraag kan je bij hun terecht ( Duits en Engels)

Het sanitair is super deluxe en ook de afwasruimtes binnen met aanrecht en warm water zijn formidabel te noemen. Afwassen op deze camping is geen straf.

Beneden in de sanitairruimte heb je een wasmachine, droger en droogrek. Erg fijn.

Wij hadden het voordeel dat we nagenoeg alleen stonden. Wat een serene rust.

De supermarkt en restaurant is op steenworp afstand. Kortom een topper!.

Gereisd Met partner in mei 2016

Uitstekend

Els
21-8-2016

Kleine camping, geen afgebakende plaatsen, voor iedereen altijd een plekje te vinden! Schoon sanitair, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Ze maakt dagelijks een rondje langs de gasten, dus je weet je als gast gezien. Weinig vaste standplaatsen, in tegenstelling tot andere campings in de regio. Bushalte dichtbij, supermarkt aan ene uiteinde, zwembad aan andere uiteinde van de camping, VVV om de hoek. Geen speeltoestellen e.d., maar kinderen vermaakten zich op het campingterrein prima met voetbal/stepjes/skelters. Wasmachine/droger aanwezig, ook verblijfsruimte voor de campinggasten in geval van regen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

eenvoudig maar heel goed

marjan kuijpers
29-7-2013

Een heel kleine, gemoedelijke, rustige camping. Er is helemaal niets voor kinderen. Het zwembadje is leuk en je hoeft niet over de weg om er te komen. De campingbaas is een man van 88 op een scootmobiel. Hij zorgt goed voor zijn gasten, komt regelmatig voorbij gereden. De camping is netjes en schoon. Een groot voordeel van deze camping is dat alle zaken die je nodig hebt op een afstand van max. 3 minuten lopen te vinden zijn: supermarkt, toerisme-bureau, 2 restaurants, zwembad met (afhaal) restaurantje, bakkerij, pinautomaat, .... De camping ligt vrij centraal wat betreft wandelmogelijkheden en ander vermaak. Het is een camping waarbij je niet 'haring aan haring' staat, is onze ervaring.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Erne in Dalaas am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Erne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.