Gasthof Matt

3 reviews over Gasthof Matt in het Nederlands

Familiehotel, aanrader

Babs
1-7-2011

Grote kamers, leuk personeel, aardige, hulpvaardige eigenaar. 10min lopen naar Bodensee, in woonwijk. Lekker eten. Eigen parkeerterrein.

Gereisd met partner in juni 2011

Heerlijk gastvrij pension

Martijn & Martine
16-2-2010

Wij hebben hier een nachtje geslapen op de doorreis naar de wintersport. Het ligt niet op een A locatie (in een woonwijk), maar is goed bereikbaar en heeft ruim voldoende gratis parkeerruimte. De kamers zijn zeer ruim bemeten, met een prima bed, een zitbank en een comfortabele badkamer. 's Avonds kun je prima eten in het restaurant en in de morgen krijg je een heerlijk ontbijt. De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam, gastvrijheid zoals je bij grote hotels niet meer tegenkomt. Ideaal dus als je voor de doorreis een lekkere overnachting zoekt of als je in de zomer een bezoekje wilt brengen aan Bregenz en omgeving.

Gereisd met partner in februari 2010

Een geweldig hotel

Robert van der Hoeven
5-4-2009

Het hotel heeft zeer ruime kamers waargemakkelijk met het hele gezin geslpaen kan worden er is een goed ontbijt en ook het eten uit de regionale keuken is erg goed!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Matt in Bregenz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Matt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.