Hotel Scesaplana

38 reviews over Hotel Scesaplana

• 2018
    2Huybrechts B12-08-2018

Nooit meer !

Dit hotel dat ooit zo goed was dat is nu ver verleden tijd!!! Dit is echt geen 4 sterren meer waard. Het lijkt wel een dood hotel! Zijn hier vroeger meermaals geweest ondertussen overgenomen door eigenaars die er niks van maken . Geen gezellige bar meer , resto is ook weg , het terras aan het zwembadje staat er ook leeg en verlaten bij. Kortom geld in de vuilbak gesmeten. Brand is een prachtige regio waar er veel betere verblijven zijn die wel waard voor hun geld zijn bv Tanlegger Garni Toppie 👍 Voor ons was dit ooit heel gezellig en mooi , en mits we veel reizen weet ik waarover ik spreek !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Ger11-06-2018

Een bezoek meer dan waard.

Vriendelijke personeel. Ontbijt perfect. Bubbelen heerlijk. Hotel is goed verzorgd. Mooie uitzichten over het Brandnerthal. Met veel kabelbanen.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9ico04-08-2013

Erg mooi!

Een week verbleven, met 3 kinderen op de kamer: ruime kamers, veel plaats. Ook mini-club die goed met de kinderen bezig is, eveneens een speelzaal voor de kids. Prima ligging voor mooie wandelingen, mooi terras met prachtig zicht. Enkel... er werd ons een all-in beloofd & dat was niet zo: 's ochtends prima ontbijt, 's avonds lekker menu; maar 's middags enkel kleine snack (in een salon boordevol bijen) én geen drank inbegrepen; in de inkomhal staat één fles water met mini-glaasjes ernaast. Dat zouden ze eerlijker moeten communiceren, verder werkelijk prima naar onze zin gehad!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 4Philip25-08-2011

Prehistorie!!!

Wij gaan reeds vele jaren naar Oostenrijk, in verschillende hotels, maar nooit zo'n verourderde accomodatie (restaurant, zwembad, sauna en kamers) gezien. Het eten is wansmakelijk en wordt opgediend door onwetende, incompetente schoolkinderen. Om een voorbeeld te geven: wortelen uit bokaals, uitgedroogde groenten bij het saladebuffet en 'vergeten' schotels. Kortom, voor ons nooit meer! Ze mogen onmiddellijk de helft van de sterren wegvegen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9P & C08-08-2011

super tevreden ook zonder kleine kinderen

Een hotel dat idd weldra volledig herbouwd wordt. En hier en daar is dat heel beperkt zichtbaar. Maar de service van het personeel, het eten en de sfeer die gecreëerd wordt, maken dat meer dan goed! Ik begrijp vele opmerkingen hier niet. Het eten is ruim voldoende maar niet zo dat je resten hebt. Elke dag 5 (1x 6) gangen. Nooit volledig, altijd deels van uitgebreid buffet. Soms es voorgerecht en dessert, dan es (1 van de) voorgerecht(en) en hoofdgerecht. Zalig vertoeven op zonneterras. Knusse bar met gratis wifi en consumptie is er niet verplicht. Elke dag gratis koffiekoek(en) en gratis koffie(s) van 15u tot 16u30. Wij hadden kamer vooraan en door balkon en uitzicht zijn die wel aangenamer dan kamers achteraan. Het zwembad en vooral sauna is basic maar heel proper. Saunaruimte mag wat discreter. Gasten die terugkomen van wandeling lopen gewoon van de stoep op terras en passeren (en gluren) aan raam saunaruimte. Maar het is een hotel om zeker terug te gaan. AANRADER ook zonder kids!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 10Fam.Theys-Smets02-08-2011

superfantastisch!!!!

Heel goed hotel,zeer lekker eten en vriendelijke bediening.Kraaknette kamers en verzorgde wellnessruimte;Een aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 6Meeuwissen-De Backer04-07-2011

nooit meer.slechte bediening en veel kinderlawaai.

Het eten ,(alhoewel goed) werd ons door de strot geduwd.Het werd opgediend in sneltreinvaart door een ober van het rambotype die soms niet erg beleefd was. Na gevraagd te hebben wat te pauzeren tussen de gerechten moesten we bijna een uur wachten op het hoofdgerecht.Eten ging gepaard met veel kinderlawaai.Obers hadden geen benul wat er reeds geserveerd werd en wat nog moest komen (voorgerecht werd twee keer aangeboden met alleen nog het hoofdgerecht- en dessert bestek op tafel).

• 9Collyns29-06-2011

Goed hotel, lekker eten.

All in geboekt. Alleen sapjes en kraantjeswater te verkrijgen. 1 fleswater kost 4,60 €. Goed hotel, lekker eten maar niet geschikt voor personen zonder kinderen. Te veel last van huilende en spelende kinderen in het restaurant.

• 7Van den Meersche23-06-2011

Dit nooit meer

Niet geschikt voor mensen zonder kinderen. Voortreffelijk hotel heel goed eten maar niet te genieten wegens overlast van huilende en rondlopende kinderen.

• 0fam triest21-06-2011

nu al een opdoffer

Nog niet vertrokken en nu al een opdoffer...de all inclusieve formule blijkt na een schrijven van het hotel een vergissing te zijn.De niet alcoholische dranken zijn dan toch niet gratis zoals in de brochure.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Hotel Scesaplana info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats