Appartement Mountainlodge

7.3Goed

Oostenrijk, Vorarlberg, Brand/Bürserberg

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Mountainlodge?

7.3Goed

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Mountainlodge

• 9Fam. De Paepe02-10-2012

Super !

In tegenstelling tot vorige beoordeling is dit volgens ons super ! Reeds 2 x hier geweest en 2 x was alles in orde en is alles zeker correct verlopen. Heel veel ruimte, mooi ingericht en heel proper. Echt alles is aanwezig, ook voor kleine kindjes. Wij hebben helemaal geen problemen gehad met eigenaars. Integendeel....Wij moesten zelfs geen babybedje of kinderstoel meenemen. Eigenaars maakten geen probleem om alles te voorzien. Bij aankomst was alles helemaal in orde. Natuurlijk als je schade aanbrengt moet je daarvoor betalen. Da's maar normaal. Voor ons een aanrader !

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 10Sara27-09-2012

1 woord: FANTASTISCH

Wij hebben in deze geweldige mountain lodge verbleven in de maand maart. Enkel lof. Ruime kamers, alle comfort dat nodig is, mooi onderhouden (ze komen tijdens het verblijf de badlakens verversen), geweldige ligging, moderne inrichting, restaurant in de buurt, .. Kortom alles wat je nodig hebt voor een skivakantie. Wij zijn met 6 vrienden gegaan en hadden te tijd van ons leven. Het is het zeker en vast waard! Tijdens ons verblijf daar hebben we zelfs een dag te warm weer gehad waardoor skiën onmogelijk was, maar door de mooie tuin inclusief darts en de sjotterkast hebben we ons geen minuut verveeld.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 3Broesterhuizen19-08-2012

Niet doen!

Mooi appartement. Waarborg is erg hoog: 1000 euro, per bank vooraf te betalen. Na afloop mail dat van alles mis was, onder andere snede in tafel (waarop dik zeil lag!). Verhuurder weigerde borg per bank terug te storten, verzocht om voorstel hoe af te handelen (zonder bewijs of foto's). In de overtuiging dat inderdaad per abuis schade is toegebracht, vervolgens netjes en snel tot een regeling gekomen: 250 euro betaald, dus 750 euro terug ontvangen. Wel de afspraak gemaakt dat verhuurder foto en factuur stuurt met oog op declaratie bij verzekeraar. Na maanden wachten en per mail rappeleren bericht ontvangen dat mails door verhuurder niet zijn ontvangen, dat voor de verhuurder de zaak is afgedaan, en dat tafel niet is hersteld. Dus: geen foto, en geen factuur, en dus ook geen declaratie bij verzekeraar. Verhuurder heeft dus 250 euro extra ontvangen, bovenop hoge huur, zonder bewijs te hebben geleverd dat door ons snede in tafel is aangebracht. Wij voelen ons belazerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011