Hotel Lün

roelvb
7-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Nieuw hotel met super aankleding, zuiver en ruim. In de keuken was alles voor handen en de slaap en badkamer waren perfect ingericht. We zaten in een appartement. Goede broodjesservice. We hebben geen gebruik gemaakt van de onbijt mogelijkheid. Maar dit zag wel goed uit. De tarieven in de zomer zijn perfect.

Een echte aanrader!

verheijen.thijs
24-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik ben zeer enthousiast: twee erg gastvrije broers hebben het oude pension van hun ouders overgenomen en zij hebben dit echt tot in de puntjes verbouwd: heel veel aandacht voor details en er is overal gebruik gemaakt van hoogwaardige materialen. Alle kamers zijn goed (goede bedden!), maar er is wel verschil tussen de (iets) oudere kamers en de totaal vernieuwde kamers. Het ontbijt is voortreffelijk: alles vers (verse jus zoveel je wilt, wel zelf persen :-)), verse yoghurt, grote keuze aan allerlei kazen, vleeswaren, fruit en heerlijk brood (wit en bruin, volkoren, verse croissants, etc.). Ook lekkere thee en vers gemalen koffie. Ik vond de foto's op de website al aantrekkelijk, maar we waren blij verrast dat het er in werkelijkheid ook echt gezellig uitzag. De wellness is gratis, mooi en schoon. Ook hier inbegrepen: badjes, elke dag schone badhanddoeken, thee, fruit en kleine hapjes zoals verse nootjes, gedroogde pruimen, etc. Een heel klein minpuntje: je hoort soms de (boven)buren

Fantastisch modern hotel

mherbergs@ zonnet.nl
23-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Modern ontworpen hotel, deels uitbreiding van oude gasthof, fantastisch geïntegreerd oude en nieuwe bouwstijl. Tot op detailniveau doorontworpen architectonisch kunstwerk. Hulde! Zo is architectuur bedoeld met een grote gastvrijheid van de eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lün in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lün zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.