Vakantiepark Landal Chalet Matin

• Ligging t.o.v. pistes6,9
  • Onderkomen8,6

18 tips over Vakantiepark Landal Chalet Matin

c_j_polman, 6-9-2015

Bekijk het ook eens van een andere kant en ga wandelen op de Muttersberg in Bludenz. Wandeling nr. 2 (naar Alpe Els) en nr. 3 (Panoraweg) zijn in ieder geval aanraders!

Wil je de Mondspitze (1967 m.) beklimmen doe dat dan niet vanaf de kant van Furkla Alpe, maar vanaf de andere kant (beter begaanbaar!).

Bij restaurant Rosenegg in Burs kun je prima eten - aanrader!

Bianca, 9-8-2015
Lünersee; schitterend! Zelfs met een dikke laag sneeuw. Aangezien er bijna een meter sneeuw lag, was de rondwandeling niet mogelijk. (was in het dalstation goed aangegeven)
Brenda, 29-7-2015
De Hochalpenstrasse rijden en de Lunersee bezichtigen.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Chalet Matin voor je op een rij gezet:

Bart, 13-7-2015

wandelen naar Nora alp, Lunersee, de Schlucht, schitterend

Het ortliche museum prachtig, alleen open op donderdag van 15 tot 18 uur

els.kemper, 13-7-2015
Wandelen naar de Burserschlucht. Pak de auto en rijd naar Brand naar de Lunersee en loop omhoog ipv met de kabelbaan. Een mooie tocht met flinke klim en goede wandelschoenen noodzakelijk.. Ook boven bij Lunersee zelf is het mooi wandelen (grootste deel vlak, laatste stuk is gemeen maar goed te doen ook voor niet geoefende wandelaars)
Van Dijk, 15-6-2015
Luhnersee en de liften in de omgeving

c_j_polman, 10-9-2014

Lunersee en Burser Schlucht zijn echte aanraders - liefst met mooi weer!

Leuke korte wandelroutes vanaf Chalet Matin zijn die naar de waterval en de "rundweg".

Goede eetgelegenheden op loopafstand: Schafle, Mittadin en Taleu. Taleu is een biologisch restaurant, ongeveer 10 min. lopen, net voorbij het Gemeindeamt, goede kwaliteit voor een redelijke prijs! Ook bij Mittadin, gelijk naast Chalet Matin kun je lekker eten! Bij zowel Schafle als Mittadin kun je trouwens niet pinnen!

PeterD, 2-9-2014
Controleer de kamer vóór het uitpakken!
yasmin van benthem, 25-7-2014

Genieten van de omgeving; veel te doen

Eten bij Rosenegg, Burs. Heerlijk eten.

Manon, 6-5-2014
Penthouse extra goedkoop in laagseizoen. Rondom balkons en drie slaapkamers en drie badkamers, een echte aanrader