Vakantiepark Landal Chalet Matin

7,6

• Activiteiten5,3
  • Ligging t.o.v. pistes7,0
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Chalet Matin voor je op een rij gezet:

61 reviews over Vakantiepark Landal Chalet Matin in het Nederlands

M.c.
29-7-2018
  • Activiteiten5
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Chalet Matin. We zaten vooraan op de begane grond met prachtig uitzicht op de bergen! Als je een 4 persoons huisje boekt, dan zou ik wel een voorkeursboeking doen, want je kan anders ook aan de achterkant zitten bij de parkeerplaats waarbij je dan geen mooi uitzicht hebt. Wij hadden zelf ook een 4 persoons kamer geboekt. Het is schoon, netjes en ruim. Alleen in de badkamer zit een automatische afzuiger in die aanslaat als je de verlichting aan doet. Deze maakt best veel herrie, maar als je de deur dicht houd is dat niet storend voor een ander. Wat betreft over de kerkklok. Je hoort het wel, maar je wordt er niet 'knetter' van. Om 7 uur, 12 uur en om 20.00 uur is hij het actiefst. Hij bengelt dan ongeveer 2 min. lang. Alleen op zondag of als er een bruiloft is, dan luidt hij extra. Verder slaat hij elke kwartier en hele uur, maar zeker niet storend!! Wij zouden zeker weer terug komen!

Nooit meer!

Deanah
20-6-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden ons hondje mee en helaas was de omgeving niet echt hondvriendelijk!

De appartementen waren mooi, het uitzicht was mooi, maar in het dorp was weinig te beleven.

Hotel restaurant Schaefle was ronduit hond onvriendelijk!

Veel last van vliegen, dus we konden de ramen en deuren niet echt open laten staan!

Restaurant Taleu was goed (op loopafstand) en in Brand restaurant Brandnerhof!

Chalet Matin

Kristel
30-4-2018
  • Activiteiten5
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen7

Chalet Matin, mooie appartementen. Prachtig uitzicht.

Alleen het kerkje tegenover het park is echt vreselijk. Elk uur slaan de klokken en niet zacht, maar echt hard!

Er is niets te doen, zitten echt in naseizoen. (Mei vakantie Nederland) geen restaurantjes open enz. Als je met landal belt krijg je te horen dat dit wel open is. Slechte info dus! Kortom mooie omgeving, maar voor ons geen park chalet Matin meer.

Niet voor rustzoeker

Bernadette en john sanders
22-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen8

Op deze locatie zit Landal Brandnertal (hoog op de berg, met zwembad en faciliteiten), maar in het dal zit Landal Matin (zonder faciliteiten en voor rustzoekers) Wij gingen af op het woord 'rustzoekers'....., wij hadden beter op de berg kunnen zitten. Dat park is inderdaad prachtig. Op de website van Landal staan deze chalets (Matin zonder faciliteiten van een park) aangegeven voor de rustzoeker. Opmerkelijk is het dan wel dat op een paar meter afstand een idyllisch kerkje staat. Prachtig! Tot op zondagmorgen om 7 uur en om 8 uur , 40 keer de torenklok slaat, nog harder dan je wekker! Om half 9 wordt het nog met andere bellen aangevuld....Dit gebeurt elke ochtend....niet zacht!!! ramen dicht helpt niet. Daarbij is rustig in bad liggen ook geen optie aangezien er aan elke lamp in de bakamer een afzuiginstallatie gekoppeld zit met een geluid dat je wegjaagt uit de badkamer. Prachtig appartement verder, beslist! Maar je wordt knetter van die klokken. Uitslapen in de herfstvakantie is er niet bij. Wel als je op de hoge locatie zit (hebben wij een aantal jaren eerder gedaan). Het appartement is modern, maar qua klimaat erg warm. De kachel blijft branden ook als je hem uitzet. Ramen open bij het slapen is al helelmaal geen optie met die kerkklok, hoewel hij net zo hard klinkt bij ramen dicht. Na een paar dagen wil je de kerkklok saboteren....

De omgeving is werkelijk prachtig! Maar wij zouden Nooit meer teruggaan naar deze locatie. Het verbaast mij dan ook niet dat het in de herfstvakantie zo goed als leeg staat op deze locatie (Matin) Boven op de berg (Landal Brandnertal) zit wel vol. Dit zegt ook genoeg. Ga als rustzoeker Niet hier naar toe!

Service: De receptie is op bepaalde tijden / dagen open. Was bij ons bij aankomst gesloten. wij moesten met een code naar binnen. Broodbestellen kon op de berg bij Landal Brandnertal, Na een lange reis van ruim 10 uur kwamen wij om 1 minuut over vijf met onze broodbestelling aan op de recpetie van Brandnertal. De deuren waren gesloten, ze sluiten om 5 uur. Drie jonge mensen achter de balie (Nederlands) maakten gebaren van gesloten. Na kloppen deed men uiteindelijk met tegenzin open en zei nogmaals wij zijn gesloten. Wij gaven aan net aangekomen te zijn na een lange reis en wilden de broodbestelling afgeven. Dat kon niet. Dat mocht de volgende dag. De winkel zit ook in de receptie. Deze is overigens op zondag gesloten. Het was verre van gastvrij.

• Activiteiten7
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Onderkomen10

Het gebouw ligt midden in het dorp en geeft toch wel een bepaalde sfeer. Op de kamer is niets aan te merken het zag er allemaal netjes uit. De omgeving is prachtig en men kan er goed wandelen en uitstapjes maken. De receptie was niet elke dag open. Wat ook fijn was dat de auto in de parkeergarage kon en deze was van binnenuit bereikbaar. wij hebben een geweldige vakantie gehad en prachtig weer. Wij hebben geen aanmerkingen op dit verblijf en komen hier zeker weer.

Nog even dit als je hier toch bent mag je de Milkafabriek in Bludenz niet missen.

mooi appartement maar.......

G van den Berg
27-6-2017
  • Onderkomen7

mooi ruim appartement maar de ontvangst bij aankomst was gewoon Waardeloos.niemand aanwezig ,je sleutel lag in een bakje en zoek het verder maar zelf uit.de hele week niemand gezien van landal, op het park is nog geen bak koffie te krijgen.Zeer slechte service van Landal.Hier kom ik dus nooit meer!.

Schitterend en adembenemend

Janny den Dulk
10-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Onderkomen10

Landal Chalet Matin in burserber is een schitterende locatie, mooie verzorgde appartement en het uitzicht was adembenemend. Wij zaten tegen over de kerk van burserberg, de klokken sloegen elk kwartier en snachts was het stil. Een hele mooie omgeving.Wij hebben er een midweek vertoefd, maar dat vonden wij eigenlijk veel tekort. Een van de mooie locaties en de rust daar. Super.

PS. Zwembad was er niet en we zaten niet bij een piste, maar dat vonden wij niet erg. We gingen voor de rust , omgeving en natuur

Een goed verblijf, geweldige omgeving.

W.T.Vermeer
6-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Er is op het appartementencomplex niet veel te doen voor jongere gezinnen, verblijf voor oudere is goed en rustig.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Appartement Chalet Matin nummer 11 ligt dan wel aan de achter/zijkant (vlakbij parkeerplaats) maar doordat je wat hoger zit (dus niet begane grond), is het prima te doen. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen. Wij hadden een aparte slaapkamer. De kinderen sliepen op de bedbank (was wel een beetje hard). Het appartement is zeer ruim en modern. Wij waren aangenaam verrast. Mooie grote badkamer met bad en dubbele wastafels. Apart toilet. Ik had gelezen dat de Wifi erg slecht zou zijn. Op zich viel dat mee.... als je eenmaal verbonden was met de Wifi. Maar het gebeurde vaak dat, als je bijv. laat thuis was, er teveel mensen op de Wifi zaten (althans, dat denken wij) en dan kwam je er niet meer op. Bij aankomst kregen de volwassenen een gratis biertje in het naast gelegen restaurant. Het restaurant straalt alleen geen gezelligheid uit. Je mag verder gebruik maken van alle faciliteiten op het andere Landal Park (Brandertal). Dit hebben wij niet gedaan maar het zag er netjes uit.

Geweldig

Johan
21-8-2016
  • Onderkomen9

We zijn in mei ook geweest maar dan is het te rustig. In augustus is het een stuk beter te vertoeven omdat de bahnen open zijn en er meer te doen is. We hadden 2x een penthouse (38 in mei en 40 in augustus) en alles was prima voor elkaar. Mooie schone appartementen en alles wat je nodig had was aanwezig. Bij appartement 40 was wel het nadeel dat de intercom het niet deed. Hadden we moeten melden natuurlijk. Zeker de moite waard om daar weer naar toe te gaan.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Chalet Matin in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Chalet Matin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.