Appartement Haus Orchidee

goed verzorgd appartement

fam lukassen
14-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

ruime schone kamers. Voor de kinderen tafeltennis en biljart.

bushalte direct bij appartement

aanrader

Fred
19-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Mooi orgineel oostenrijks huis met ruime kamers, wij komen hier zelf zowel in de zomer als de winter.

Huis ligt dicht bij een restaurant maar wat verder weg van het centrum en de skiliften. Dit is echter geen probleem omdat de skibus letterlijk voor de deur stopt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Orchidee in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Orchidee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Orchidee scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.