Appartement Egga

Appartement info

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Egga

• 8chris10-02-2007

wij komen hier al jaren en vinden het mega leuk . het is een heerlijk"malle pietje huis"en hopen er nog vele jaren te komen. van alle gemakken voorzien en "Brand"schoon. niet geschikt voor mensen met hoge eisen, voor kinderen geweldig, kortom....vul zelf maar in. tot over 2 weken, fam Schedler.

Gereisd in februari 2007

• 8E. Noordhof02-09-2006

Zijn net terug van vak. in app. Egga. We hadden in het begin zo onze twijfels. Het was niet duur, dus wat kun je ervan verwachten. Tot onze verassing was het een gezellig en vooral schoon app. met een prachtig uitzicht. Ruim balkon op het zuiden en een schitterende omgeving. Echt een aanrader. Wij komen hier dan ook zeker hier terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2006

• 9Martine28-08-2006

we zijn van 12-8 tot 19-8-06 in Egga. Prachtig appartement. We hadden uitzicht op de stoeltjeslift Niggenkopfbahn en mooi uitzicht op de bergen. In de omgeving kun je mooi wandelingen maken. Langs water is een mooi pad en langs de golfbaan. Appartement is eenvoudig,schoon en gezellig ingericht.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2006

• 8Jurgen Klaassen05-08-2006

Wij zijn net terug van onze zomervakantie in Brand. We hebben daar een week in appartement Egga gelogeerd. Simpel maar goede appartementen. Zeer vriendelijke gastvrouw Mevr Schedler. Ligging t.o.v. de lift is uitstekend(is naast het appartement). S'winters kun je tot naast het app. skieen. Zeer mooie wandeltochten daar gedaan. Ook de golfbaan aan de overkant is zeer mooi. App Egga is zelfs in het hoogseizoen(zomer) niet duur, een aanrader en gaan zeker een keer terug. Mijn vrouw was daar dit jaar voor de 5 keer en mijn schoonouders de 8 keer.

Gereisd met familie in juli 2005

• 8Harry Fransen30-06-2006

ik kom hier al enkele jaren. Het is een gastvrij appartementhuis. de ligging naast de nickenkopfbahn naast het appartement nodigt uit om heerlijke wandelingen te maken door het prachtige berggebied.alle winkels,restauranrs zijn in de direkte omgeving. wie niet al te hoge eisen stelt is hier op een perfect adres.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juni 2006

• 8Corine van Rietschoten11-06-2006

Ik kom er al ruim 30 jaar, mijn man vanaf het moment dat hij mee mocht met ons gezin (ook alweer 22 jaar) en de kids weten niet beter -> zij komen daar ieder jaar van hun leven (16 en 14 jaar) minimaal 1 keer per jaar. Waarschijnlijk zegt dit al genoeg.... Wij vinden het heerlijk toeven in Egga; in de winter, maar ook in de zomer.

Gereisd in juni 2006

• 8callaars17-08-2005

al vele malen in de winter geweest. appartement ligt naast de skilift. klein maar leuk skigebied. ideaal voor ouders met jonge en opgroeiende kids.

Gereisd in augustus 2005

• 5A.A.H. Wildhagen05-08-2005

Appartementen nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Sober,doch doelmatig ingericht. Receptie/ ontvangst voor verbetering vatbaar. Gescheiden afvalruimte stinkt enorm en is niet verlicht.

Gereisd in augustus 2005

• 9Anne16-02-2005

Wij zijn al een aantal jaar in Egga geweest, en het is er hartstikke gezellig. Er is een groot hok voor kinderen om te spelen, biljarten, tafeltennis, tv-kijken en tafelvoetbal. Aan de ene kant gaat de lift omhoog en aan de andere kant komt de piste naar beneden. Winkels e.d. zijn vlakbij.

Gereisd in februari 2005

• 8fam habets23-01-2005

we zijn vaak in deze app geweest zowel in de zomer als in de winter. mevr schedler is zeer begaan met haar gasten .we komen er graag terug. in de app alles aanwezig wat je nodig hebt. het dorp zeer gemoedelijk ski gebied. is klein maar fijn

Gereisd in januari 2005

Appartement Egga info