Appartement Egga

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Egga

• 8Johanna25-09-2009

Leuke vakantie gehad!

Het kleinschalige complex ligt in een leuk dorp. Vlak naast het appartement is een gondellift. Het voordeel is dat als je gaat skiën je zo de lift instapt, het nadeel is het uitzicht en het lawaai. De kamers zijn groot, met een ruime aparte woonkamer, grote slaapkamer en een keukentje. Behalve skiën in de winter, is er in de zomer in de omgeving ook veel te doen. De natuur is mooi, en je kunt goed wandelen.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 8Joke21-09-2009

Goede wintersport accomodatie

Prachtige plek, jammer van de lift die vlak naast het complex is gebouwd. Die neemt het uitzicht weg en veroorzaakt veel lawaai. Als je een kamer aan de andere kant van het gebouw hebt (noordkant) heb je nauwelijks last van de lift, maar heb je ook geen zon. Voor de wintersport is het prima dat de lift zo dichtbij zit, maar in de zomer niet aan te raden. Het dorp is gezellig, veel restaurantjes. Brand ligt in een mooi dal, de omgeving is erg mooi, veel wandelmogelijkheden. Onderin het complex is een kamer met pooltafel, en een speelkamer. Ook een kamer waar je je ski's kunt neerzetten.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9Corry05-04-2009

Voor ons was het schitterend!

Voor ons was dit heel goed!Het app. was heel schoon.Lag vlak naast de gondels.Ideaal!Aan de andere kant van de weg konden we lekker met de hond wandelen. Het dorp Brand zelf is niet veel.Gewoon een hele lange straat met aan beide kanten pensions en hotels.Om te skien,mooie brede piste's.Wij hebben het hiet prima naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in april 2009

• 8m. vermeulen09-09-2008

volgend jaar weer

we hebben er weer echt genoten dit was voor de 7de keer dat we er waren maar voorlopig zijn we nog niet daar uitgewandeld, zo mooi is de natuur daar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Niels16-03-2008

we zijn er nu al 4 keer geweest en het blijft leuk er is veel te doen voor kinderen biljart kamer en pingong kamer en lekkker dicht bij de bergbahn. en dicht bij de apres ski!!!!!!!!

Gereisd met familie in februari 2008

• 8A.A.I. Dekker29-02-2008

super appartement direct naast de lift en midden in het dorp.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7elma en jan27-01-2008

hebben deze app vele malen bezocht zowel zomer als winter.het dorp verandert de laatste twee jaar in snel tempo .veel nieuw bouw. zo ook de nieuwste liften. dat is op zich super. maar dat is dood zonde voor het uitzicht van de app.dat is helemaal weg nu wat rest is een troostloze blik op een lift gebouw met veel beton. wat in de brete en hoogte boven egga uitkomt. er is een sport winkel in en je moet met drie roltrappen omhoog. mooi modern van binnen .maar het neemt dan wel het uitzicht en de zon totaal weg. dus wat betreft ligging aan de lift super. maar zicht op de bergen verleden tijd.heel jammer. brand maakt zich nu een maal sterk voor de wintersport. wat het zomer tourisme niet ten goede komt.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7Heyting13-08-2007

Egga prima appartement. Netjes, schoon en ruim. We vonden alleen de bedden niet geweldig. Deze leken een beetje door te hangen. Omgeving mooi en kindvriendelijk. Alles wat nodig is bij de hand. Het bergmeertje in het dorp was voor kinderen echt fantastisch. Hele dagen salamanders vangen en de ouders op het bijbehorende terras een lekker wijntje drinken. kortom voor herhaling vatbaar!

Zakelijk gereisd in augustus 2007

• 7Anke Feenstra-Foekens22-05-2007

Wij zijn al verschillende keren in Juni te gast geweest in Egga en steeds was het een succes. Het is een leuk eenvoudig maar prettig ingericht appartement met genoeg ruimte. Het uitzicht is geweldig en de wandelmogelijkheden fantastisch. We hopen er binnenkort ook weer een wandelvakantie door te brengen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2006

• 7Maarten Bargeman09-03-2007

Ik kom er al vanaf dat ik kon lopen. De mensen zijn er superlief vooral oma en ik kan het iedereen aanraden. De omgeving is prachtig.

Gereisd in maart 2007

Appartement Egga info