Appartement Egga

Meer appartement info

46 reviews over Appartement Egga

• 8Johan25-04-2014

Ideale uitgangsplek voor wandelvakantie

Appartementencomplex Egga biedt voor weinig geld een schone kamer en een ideale plek voor een bergwandeling. De kamers zijn niet bijster groot, je mag wel zeggen klein, maar het is niet de bedoeling dat je de hele dag op je kamer vertoeft. Goed gelegen in het midden van het centrum en pal naast de Dorfbahn. De eigenaar is al sinds vele jaren de (oud)burgemeester van Brand.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8harry wisse28-12-2013

Ligging ten opzichte van skipiste kan niet beter

Met een gezin met 3 kinderen was App Typ 1 wat klein, maar verder een geweldig adres wanneer je luxe minder belangrijk vindt. Gelijk kerst 2014 vastgelegd en om een groter appartement gevraagd. Sneeuwcondities waren helaas matig, al hadden we dankzij sneeuw op 2e kerstdag nog een laatste topdag! Romantikhus was een goed adres om te eten.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Willeke Verhagen16-09-2013

Geweldige plek

Accommodatie is uitstekend Wij hadden een prachtig uitzicht op de bergen Bij de kabelbaan, mooie omgeving Personeel gemoedelijk Goede prijs kwaliteit verhouding Accommodatie heeft geen restaurant De kamers worden 1 x in de week schoongemaakt Kindvriendelijkheid? Geen idee

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2013

• 8Harry27-02-2012

Prima

Helemaal eens met vorige positieve reacties. Vooral de ligging is geweldig. Skilift naast het appartement. Skiën tot aan de voordeur. Apres ski (Heuboda) tegenover het appartement. Kortom: zeer weinig lopen. Heuboda was echt gezellig. Wij vonden het prima voor Apres ski. Ook kan je er in de avond prima eten. Ski gebied was voor ons ook groot genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9fam.vanlienden11-03-2011

Perfecte ligging,naast de lift

Komen hier al ruim 20 jaar, perfect gelegen met aan de ene zijde de skilift en aan de andere zijde afdalingsmogelijkheden tot aan het appartement. De auto heb je hier de gehele week niet meer nodig, alles is op loopafstand. De appartementen zijn sober doch doelmatig ingedeeld (en schoon). Ook in het hoogseizoen betaal je hier niet de hoofdprijs, zeer betaalbaar appartement, buiten het seizoen al voor goed 40 euro per nacht. Het skigebied is de laatste jaren sterk gemodeniseerd, daarnaast is het skigebied overzichtelijk en niet (te) duur. Voor de jonge skieërs is er beneden in het dorp "kinderland" Boven heb je met name voor de snowboarders een "funpark" In het dorp vindt je geen uitbundige apre-ski, pal voor het appartement bevindt zich "Heuboda" onze zoon t zich daar goed vermaakt. In het dorp bevinden zich diverse prima restaurants. Kortom....een aanrader, familieskigebied voor mensen die nog gewoon komen om te skieën.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8Marieke07-03-2011

Al 25 jaar naar Brand, Voelt echt als 2e thuis!!!

Egga is een heel gezellig en gemoedelijk huis waar niets ontbreekt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8jan van der wal04-03-2011

fantastisch schoon en geweldige ligging

balkon in de zon met uitzicht op de gondellift, waar we absoluut geen last van hebben gehad. Geweldig schoen appartementen met zeer vriendelijk en ontspannen prsoneel. We komen zeker terug !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8familie_421-07-2010

Vlakbij de skilift en afdalen tot de voordeur

Eenvoudig appartement met een perfectie ligging. Uiteraard met een ski(schoenen)-ruimte. De tafeltennisruimte stelt niet veel voor, maar daar ga je ook niet voor naar Brand. Heel veel (echt goede) restaurantjes in de buurt. Héél veel wandelmogelijkheden. Voor de ski-sport een fijne plek voor beginners én gevorderden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8Marinus25-12-2009

Nette appartementen direct aan de piste.

3 Dagen wezen skieen in Brand. Haus Egga is ons prima bevallen. Ruime woonkamer, voldoende grote slaapkamer. Stapelbed voor de kineren 2 persoons bed voor ons. Prijs was ook netjes, 80€ per nacht in het hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8j 15-10-2009

sluit me aan bij de vorige meningen

het klopt dat het mooie uitzicht weg is en dat je het gebrom hoorde. dat is heel jammer we zijn er vele malen geweest en wisten voor we er heen gingen van dit probleem.maar het zijn ruime en goedkope appartementen voor 29 euro per app . we hebben heerlijk in de zon kunnen zitten en dat maakte weer veel goed. brand veranderd ten gunste van golfers en wintersporters. ook de grote spar winkel is weg.er is een hele kleine bakker spar voor in de plaats gekomen .we vinden het jammer dat het zo gaat.maar achter de kerk is brand nog brand van vroeger.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2009