5 vragen over Appartement Egga

• Brigit, 06-03-2017 Rapporteren

broodjes en internet

Zit er nou wel of geen bakker in het dorp? Ik weet dat de Spar ondertussen dicht is, maar dacht dat er nog wel een bakker zat, alleen daar kan ik niets over vinden. In de winter heeft Egga een broodjesservice, is dat duur? Ik zag bij sommigen overnachtingsadressen staan dat je 75 ct per sämmel betaalt!

En voor de overige boodschappen, moet je dan naar Bludenz?

En hoe is het internet in Egga? Heb het helaas nodig voor m'n werk...

• lisa, 09-11-2013 Rapporteren

horeca

Hoe zit het met de apres ski? zijn er hier mogelijkheden voor? en zijn er leuke restaurantjes binnen loopbereik?

Oostenrijk, 11-11-2013

In Brand is er niet gigantisch veel après ski, maar wel gezellig. Bijvoorbeeld de Heuboda naast Hotel Sarotla (tegenover de gondel), Café Bar Tal I (direct bij de gondel), en de Alpentenne in het dorp. Er zijn een aantal restaurantjes zoals het Alpenteakhouse en de Dorfschenke, maar ook een aantal Hotels bieden erg goede keuken aan ook voor niet-hotelgasten. (Hotel Sarotla, Restaurant Brandnerhof, Naturhotel Taleu en Hotel Dunza) groetjes_ Christina

• Margreet, 13-02-2012 Rapporteren

Pfaendertunnel

Kan iemand mij vertellen of het echt een drama is in de vakantie bij de pfaendertunnel ? Verwacht er tussen 12 uur en 14.00 uur doo te gaan ?

Harry, 27-02-2012

De heenweg op 28 jan. was het om 11 uur helemaal niet druk. We konden gewoon door rijden. Richting Dld wel een lange file. Terugweg 3 febr. 9.30 uur ook geen oponthoud gehad, ook niet de andere kant op. Misschien op andere dagen wel?

• Anne-Marie, 25-01-2012 Rapporteren

welk type heeft geen uitzicht op de lift?

Graag zou ik willen weten welk appartement type geen uitzicht heeft op de lift maar waar wel genoeg licht binnenkomt?

Bedankt voor het antwoord.

gr. Anne-Marie

Harry, 27-02-2012

De noordzijde heeft uitzicht op de piste. De oostzijde (voorzijde gebouw) heeft ook mooi uitzicht. Zuidzijde kijkt op de skilift.

We hebben een aantal aanbieders voor Egga voor je op een rij gezet:

• Margreet, 08-01-2012 Rapporteren

Skilessen

Kan iemand vertellen waar je het beste Skilessen kunt regelen voor kinderen tussen de 5 en 9 jaar als je in appartement egga in brand zit?

t schenkel, 12-01-2012

ski les kun je boeken bij de dorf baan drikt naast egge appartement doen wij ook altijd skischool brandertal

met vrg