Appartement Egga

46 reviews over Appartement Egga

• 2019
    9Patricia15-09-2019

Een echte aanrader!

Fantastisch appartement, ligt in een gezellig dorp. Vlakbij terrasjes en eetgelegenheden. Het was goed schoon, fijn appartement voor ons 2, denk voor 4 erg klein. 2pits is erg weinig in de keuken. Het kost weinig. Aardig personeel. 1 minpunt, toen we aankwamen lag de sleutel klaar met een briefje. Ik vond dit (en een ander koppel ook) niet erg netjes. Vanuit Brand is er vanalles te doen. Prachtige omgeving. Ligt naast kabelbaan, leuk om te doen en ook Lunersee is een aanrader

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam de Veer04-09-2018

fantastisch

We komen hier al twintig jaar en altijd vriendelijk en behulpzaam. Alles wordt uitstekend onderhouden en tijdig vernieuwt en up to date gehouden. Je kunt alles vragen en je wordt geholpen. Goede appartementen en direct naast de lift.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9vanachter flor29-07-2017

Prachtige ligging en verzorgd

Prachtig en rustig dal en omgeving, zowel in de winter als het zomerverlof. Naast Egga vertrekt het wandelpad en zelfs de zetellift. je kan in de winter met je ski's vanuit Egga vertrekken, een echte luxe en in de onmiddelijke omgeving is een sportwinkel met ski-verhuur. golfterrein ook in de onmiddelijke omgeving. Voor de echte wandelaars meerdere berghutten in de omgeving voor meerdere dag tochten . In de appartementen is bedlinnen en handdoeken inbegrepen en wordt regelmatig ververst. Eens geweest ga je zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Willeke19-07-2017

Heel klantvriendelijk

Mooi appartementen complex in leuk dorp. Fietsen kunen gestald worden in het af te sluiten ski hok. Prachtige natuur. Veel wandelmogelijkheden en kwartiertje rijden van groot winkelcentrum. Eigenaren zijn heel vriendelijk. Wij wilden graag een ander appartement en de volgende dag was dat al geregeld. Ook toen we door familie omstandigheden eerder naar huis moesten waren ze zeer coulant.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Flb20-03-2017

Prima lokatie t.o.v. lift en piste

Heel goed appartement Alles was geweldig

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Fam. Dekker11-02-2017

Na 5 jaar met hele familie weer in Egga=thuiskomen

Dat er geen lift is, dus flink trappen lopen maar is goed voor ons! Heerlijk gerenoveerd appartement met voor het eerst een afwasmachine. Waren met 11 personen waaronder 2 kleine kinderen met af en toe een ongelukje, was konden we inleveren en droog en schoon weer terug, helemaal top! App. naast de lift en broodjes op bestelling iedere ochtend, heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Mirjam van den Biggelaar16-09-2016

Eenvoud met het gevoel van thuis

Fijne ligging in het dorp Brand. Het appartement was prima verzorgd en schoon. Alle faciliteiten waren aanwezig. Koken op 2 pitten is wat minimalistisch, maar niet onmogelijk. De eigenaren waren super vriendelijk en erg servicegericht. Leuk weetje: de eigenaar is de oud burgemeester van het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Jan16-01-2016

Prima, basic, centraal naast de lift

Prima appartement, zeer basic, klein, maar wel schoon! Ligt midden in het dorp, tussen de centrale lift en de dal afdaling Parkeren is ronduit knudde, vanwege het feit dat de dal afdaling naast het appartement uitkomt gaat iedereen met de ski's nog aan tussen de geparkeerde auto's door naar de lift (schade aan je auto is hier dan ook zo gebeurd!) Daarnaast parkeren er ook mensen die elders in het dorp verblijven, als je even weggaat met de auto ben je de parkeerplek dan ook direct kwijt! Brand was...en is eigenlijk nog steeds een charmant dorpje, de prijzen echter rijzen langzamerhand de pan uit! een lift pas (6 dagen)kost 230€ (gebied Montafon) je maakt gebruik van de 65 km piste maar je betaald voor het gehele gebied, aansluiting naar de andere gebieden is er niet dus naar verhouding betaal je gewoon veel te veel! Als vergelijk....afgelopen week was ik in "Wilder Kaiser Brixental" 280 km aaneengesloten piste!, voor hetzelfde geld (230€) Kortom...leuk dorp, maar veel te duur!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 9Steijaert P29-06-2014

Prima uitgangspunt voor een zomervakantie

Apartementenhaus Egga is een prima uitgangspunt voor eenperfecte zomervakantie. Het 2 kamer appartement is niet groot maar groot genoeg voor 2 personen en niet onbelangrijk schoon. lekker balkon om savonds even lekker te zitten van de kabebaan als buren heb je geen last eigenlijk best wel leuk om te zien. Het appartementenhaus is midden in het centrum van Brand op loopafstand van de winkel.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Ing21603-05-2014

Mooie ruime appartementen aan voet van kabelbaan.

Mooie ruimte appartementen. Schoon. Ruimte genoeg om ski's en skischoenen te stallen. Naast de kabelbaan. In vakanties veel gezinnen met kinderen. Bij genoeg sneeuw kun je tot aan appartement naar beneden skien. Midden in dorpje.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Appartement Egga info