Pension Brunhilde

Absolute aanbeveling !!

fam vd Beuken
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het ultieme Oostenrijkse vakantie gevoel. Wat een warm ontvangst! Deze twee lieve mensen doen er werkelijk waar alles aan om het je naar de zin te maken. Typische Oostenrijkse kamers, netjes en zuiver, super bedden en lekkere dikke dekens, heerlijk koud en warm stromend water, een ontbijt waar veel Hotels nog iets van kunnen leren, het ontbrak werkelijk waar aan niets! Waar maak je het nog mee dat zelfs op de vertrekdag om 04:30 de tafel volledig voor je gedekt is. Ieder Oostenrijks dorp zou minimaal een Pension Brunhilde moeten hebben. Zelfs onze kids van 14 en 13 waren zeer onder de indruk van de gastvrijheid. Een absolute aanbeveling !! Dit zelfs ondanks het feit dat je buiten Brand zit (Burserberg) en niet direct aan de skipiste (4km) of bushalte (5 min lopen). Wij hebben dit geen enkele dag als probleem gezien. Taxibusje naar het centrum kost € 10,00. Ook dit wordt door de huisbaas voor je geregeld.

Ongekende gastvrijheid, wat een hartelijkheid!

Ik wil graag de postzegels
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een vriendelijkheid, kamers zijn gezellig, groot balkon en ontbijt is uitgebreid.. De koffie komt maar door! En als je geluk hebt, een stuk taart zo groot als de bekende deurmat! Een absolute aanrader, goede prijs/kwaliteitverhouding, service met een smile.

Niet goed..

Suzanne
5-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Slechte accommodatie. Oud en lelijk. Kamer zonder warm water en toilet. Geen badkamerdeur. Wel groot balkon. Ontbijt niet goed. Enkel broodjes met kaas. Niet weer.

Absolute aanrader!

Van Os
5-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen halfpension meer, maar bed%breakfast geworden. De ontvangst is allerhartelijkst en het verblijf bijzonder aangenaam. Zeer aardig echtpaar, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is prima. Kamers en sanitair zijn van goede kwaliteit. Ruime parkeergelegenheid. Absolute aanrader!

Uitstekend pension

Mirjam
22-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

1 week geboekt in maart 2009 voor een weekje skien. Ongelooflijk lieve, gastvrije mensen. Ontbijt overweldigend. 1x 's avonds gegeten was uitstekend. Vanaf 2010 stoppen ze overigens met halfpension (na 30 jaar) en bieden dan alleen ontbijt aan. Ligging t.o.v. pistes: ongeveer 10 minuten lopen, dat moet je willen,voor ons echter geen probleem, lieten skies en schoenen bij de lift staan. Kamers: gedateerd, typisch Oostenrijks, daardoor ook wel weer knus, ruim balkon, schoon. Wil je een weekje rust, lekker skien vanaf de lift in Burserberg, lekker slapen en genieten van elkaar dan is dit een aanrader. Voor de restaurantjes heb je 's avonds wel je auto nodig om naar Brand te gaan. Met zn 2en zouden we het zo weer doen, volgend jaar met onze zoon gaan we toch in Brand kijken. Wij zijn zeer gesteld op luxe maar hebben hier een prima verblijf gehad met zn 2en.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geboekt met halfpension, uitgebreid ontbijtbuffet en elke avond een 4-gangen menu die door de kok was samengesteld.Elke avond een ander menu van zeer goede kwaliteit. Kamer met bad/wc,tv,zitje. balkon met uitzicht. vlakbij skipiste Burserberg, aan de doorgaande weg naar Brand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brunhilde in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brunhilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.