Appartement Appart Tramontana

7.7Goed

Oostenrijk, Vorarlberg, Brand/Bürserberg

Op vakantie geweest naar Appart Tramontana?

7.7Goed

• 7.7Ligging t.o.v. pistes
  • 8.7Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Appart Tramontana voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

3 reviews over Appartement Appart Tramontana

• 5Beld16-12-2012

Ligging niet zo mooi als het lijkt!

Wij waren hier met kerst 2011. Mooi nieuw appartement, schoon en mooie badkamers. Maar er waren ook wat negatieve ervaringen. Prijs te duur voor ligging. Lopen naar de lift lastig door hoogteverschillen. Terugskien alleen over een rodelbaan die daar niet geschikt voor is. Geen bank in het appartement om lekker te zitten. Alleen een speciaal koffieapparaat met pads, die alleen bij eigenaresse te duur zijn af te nemen. Skigebied wel prima, maar relatief druk. We gaan niet terug dit jaar!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 9christophe_zutterman04-08-2012

Fantastische plek!

Dit huis bevat 3 appartementen. Wij zaten in appartement "Manuel". Dit appartement is zeer ruim voor 4 personen en is overal supernet. Het heeft een groot balkon dat op het noordwesten georiënteerd is waardoor je 's avonds de zon hebt na een dag in de bergen. De twee andere appartementen zijn zuid georiënteerd en hebben een prachtig uitzicht op de bergen en de valleien. De foto's op de website zijn een getrouwe weergave van de realiteit. Op de benedenverdieping is er ook nog een speelkamer speciaal voor de kinderen. Dit is een appartement op een superlocatie voor mensen die van rust en de natuur houden. Het is een ideaal startpunt voor heel wat wandelingen en ligt op minder dan 5 minuutjes van de kabelbanen. De uitbaatster is supervriendelijk en doet echt alles om het naar je wens te maken. Je kan bij haar ook heel wat lokale producten krijgen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012